August 20, 2001
Det känns jobbigt... I mitt fall har jag alltid "ont" i handleden. Lederna knakar och spänner... Ibland får jag stickningar...
Har varit hos sjukgymnast och fick lösningen att gå och styrketräna... Så jag har beställt tid för sådant nu...
Jag har som du också suttit väldigt mycket vid datorerna. Kan ju tilläga att jag är två meter lång så inte har man suttit korrekt inte...
December 9, 2002
silke wrote: jag e 1,92 och sitter alltid med jätteböjd rygg (halvligger på alla stolar) och mina leder, speciellt fingrar handleder och nacken knakar skitmycket konstant. jag kanske ligger i riskzonen, jag har aldrig tränat i hela mitt liv, kanske e dags att sätta igång.
Hehe. Jag kör samma stil som du, tränar inte heller. =D
DiDi: Tråkigt med musarm hoppas det blir bättre. =)
Har aldrig haft musarm själv, men en gång när jag var på LAN fick jag fruktansvärt ont i högerarmen utan anledning, sen svimmade jag.
Inte roligt det heller. ;P
August 20, 2001
Jodu... tyvärr måste jag säga att det var så det började för mig. Så du bör nog tänka på att börja träna lite...
Det är fördjävligt att man ska vara så lång... man hittar ju aldrig något som passar en (kläder, skor, stolar, dörrar, mm, mm)... Egentligen borde jag vara dum i huvudet så många gånger som jag slått huvudet i dörrkarmar 😉
August 20, 2001
XaMMi wrote: DiDi: Tråkigt med musarm hoppas det blir bättre. =)
Tack... jo med träning hoppas jag också det ska blir bättre..
XaMMi wrote: Har aldrig haft musarm själv, men en gång när jag var på LAN fick jag fruktansvärt ont i högerarmen utan anledning, sen svimmade jag. Inte roligt det heller. ;P
Dålig blodcirkulation? Hur länge hade du varit vaken?
December 9, 2002
DiDi wrote: [quote=XaMMi]Har aldrig haft musarm själv, men en gång när jag var på LAN fick jag fruktansvärt ont i högerarmen utan anledning, sen svimmade jag. Inte roligt det heller. ;P
Dålig blodcirkulation? Hur länge hade du varit vaken?
Hade inte varit vaken mer än 16-17 timmar. Brukar inte känna mig yr eller så, det bara hände helt plötsligt.
February 19, 2003
June 28, 2001
får det ibland, vila armen och sen armhävningar i någon vecka så är det ett minne blott.
skafa ett bra armstöd så blir det mkt svårare att få det.
testa att höj känsligheten i CS oxå så slipper du röra hela armen för att sikta lite åt sidan.
1 Guest(s)