May 29, 2001
Farligare än vad det låter, två kollegor på mitt jobb har varit sjukskrivna flera månader
och måste nu sluta och börja med något annat.
Det värst är att båda två har datorer som största intresse, det ena killen har så ont att han inte ens kan köra bil, jag jobbar med datorer både på jobbet och fritiden, det är helt klart mitt största intresse, jag har lagt ner massvis med tid och pengar på det.
Det får en att fundera, tänk om det skulle hända mig, vafan ska jag göra då?? det skulle suga såååå hårt 🙁
June 3, 2001
Jag är på G.
Har fruktansvärt ont i höger skuldra till och från. jag kommer ALLDRIG att sluta med datorer. Skulle armen gå åt h*****e så skulle jag fixa en mus som gick att använda med fötterna! När det inte funkar längre får jag hitta på nån annan kropsdel som går att använda tillsammans med en mus. 😀 😀
February 19, 2001
Okej då ASSCLOWN...
E en en musmatta och en grej man lägger framför keyboarden... Handledsstöd helt enkelt... En annan sak man ska göra för att inte få "musarm" e att sitta i rätthöjd med skrivbordet. Därav en bra stol. :hehe: Man lär sig mycket i skolan nu förtiden..
September 2, 2001
On 2001-09-19 16:39, Farenheit wrote:
Okej då ASSCLOWN...E en en musmatta och en grej man lägger framför keyboarden... Handledsstöd helt enkelt... En annan sak man ska göra för att inte få "musarm" e att sitta i rätthöjd med skrivbordet. Därav en bra stol. :hehe: Man lär sig mycket i skolan nu förtiden..
Har redan stöd för t-bord o mus... men visste ju inte vad Risto från IKEA innehöll... din ollonborre!
2 Guest(s)