June 3, 2001
Marcan- wrote: man får inte ens en kassetteband spelare för det 😉
Ska man köpa ny kassetbandspelare idag är dom oftast dyrare än en CD. 😕
I Lupon har vi slängt i en Alpine CDA-9813R.
Klarar CD, CD-R, CD-RW, WMA, MP3.
En 12" bas (märket kommer jag inte ihåg nu), riktigt tungt element som gick på över 4000:- och ger mer kraft än vad som behövs. 🙄
Allt som allt 15 papp kanske.
Har en kompis som lagt ut 25000 på sin bilstereo, den i Lupon låter liter lite bättre. 😀
Bild på bilen, den har liten cupé så det låter riktigt bra. 8)
Callister wrote: När jag åker med farsan blir det rammstein på hög volym i hans bmw m5 med stero pryllar för minst 50.00. 😀
Visst känns det bra att skryta lite i bland. 🙂
January 23, 2002
Gueno wrote:
[quote=Callister]När jag åker med farsan blir det rammstein på hög volym i hans bmw m5 med stero pryllar för minst 50.00. 😀
En sak bara, är det BMW original eller eget köpta delar Callister?
Om det är BMW original så är det säkert ändå en sjujäkla stereo som spelar bra, troligen bättre än min men i 9 fall av 10 så hade jag valt att komponera ett eget system i bilen för 50.000 istället för att köpa ett i samband med bilen för 50.000.
Anledningen är att man då får betydligt bättre saker eftersom biltillverkarna vill ha en del av kakan när man köper från dom, tyvärr e det så.
Dessutom måste biltillverkarna se till att det inte är alltför avancerat för användaren, vilket gör att man kan finjustera ljudet mer i en friköpt anläggning.
Tyvärr är det också allt vanligare idag att en grundstereo i bilen är standard och såpass integrerad i bilen så det snart är omöjligt att byta ut enheten och sätta i en egen. 😕
July 27, 2002
Steel wrote: [quote=Gueno]
[quote=Callister]När jag åker med farsan blir det rammstein på hög volym i hans bmw m5 med stero pryllar för minst 50.00. 😀
En sak bara, är det BMW original eller eget köpta delar Callister?
Om det är BMW original så är det säkert ändå en sjujäkla stereo som spelar bra, troligen bättre än min men i 9 fall av 10 så hade jag valt att komponera ett eget system i bilen för 50.000 istället för att köpa ett i samband med bilen för 50.000.
Anledningen är att man då får betydligt bättre saker eftersom biltillverkarna vill ha en del av kakan när man köper från dom, tyvärr e det så.
Dessutom måste biltillverkarna se till att det inte är alltför avancerat för användaren, vilket gör att man kan finjustera ljudet mer i en friköpt anläggning.
Tyvärr är det också allt vanligare idag att en grundstereo i bilen är standard och såpass integrerad i bilen så det snart är omöjligt att byta ut enheten och sätta i en egen. 😕
Pappa har lagt in eget. 🙂
Det har han gjort i alla sina bilar.
March 1, 2001
Ingen bil för tillfället men har många sköna minnen från sommaren som var med stabila hits som.
Aaron carter - crush on you
4 strings - let it rain
Special D - come with me
Ronny ragge - se på mej, pökpåsen, det e sommar
cyndi lauper - girls just wanna have fun
interphace - dr feelgood 2003
culture beat - mr vain
maxx - getaway
+ andra euro å trance klassiker
skönaste (farligaste) bilupplevelsen var väl när jag toppade farsans v40 med skön melodisk trance pumpandes. oohh..gottans va det.
lätt att det ska va glad dunka dunka i bilen...
standard högtalare fram, 6*9or bak på hatthyllan, å en 12" bas som brötar i bagaget...
rullande party..:)
antingen i en trött ford scorpio 2.0 cl eller en sunking celica 87 2.0 twincam...
tur man får en liten renault 5 snart..wiee
June 19, 2002
Jadu, spineshank är det inget fel på. Dock gillar jag Transperent och Synthetic bäst 🙂
Sedan blir det väl mest trance av diverse typ (goa är himla skön), chip-musik är det inget fel på heller (tracker eller vad det nu heter). Pop rullar också endel, winnerbäck och broder daniel.. Och 2f2f-soundtrack. Shit, jag lyssnar på det mesta 🙂
January 26, 2003
Mind wrote: [quote=Cyberhawk]när jag åker med farsan blir det hårdrock på hög volym oftast Mustasch
med morsan blir det radio eller lite softare rock som Nickelback eller typ rock classics
w00t, ingen dålig farsa där du.
jag såg mustasch live, jäklar vilket drag !
HAHA, jo farsan ville åka och kolla på dom i jönköping så jag hängde på liksom två andra polare 😀 och kan lungt hålla med, JÄKLAR VILKET DRAG!
1 Guest(s)