May 19, 2003
på kazaa delare
http://www.aftonbladet.se/vss/.....15,00.html
September 13, 2002
Death On Wings wrote: Om företagen kunde fatta att vi skulle köpa skivor om de kostade runt 50 kr.
Då skulle inte någon spendera tiden det tar att samla albumet och bränna och det är ju kvalitets skillnad på låtarna oxå.Skulle ett album kosta 50 kr så skulle jag köpa mycket mer musik 😀
å sedan att de ger fan i att lägga in så många kass låtar.. oftast e de ju bara 1 - 3 låtar som e ngt att ha jue
December 31, 2001
heimdal wrote: [quote=Death On Wings]Om företagen kunde fatta att vi skulle köpa skivor om de kostade runt 50 kr.
Då skulle inte någon spendera tiden det tar att samla albumet och bränna och det är ju kvalitets skillnad på låtarna oxå.Skulle ett album kosta 50 kr så skulle jag köpa mycket mer musik 😀
å sedan att de ger fan i att lägga in så många kass låtar.. oftast e de ju bara 1 - 3 låtar som e ngt att ha jue
äsch ger man sig bara tid att lyssna ordentligt på låtarna så inser man att de oxå är lika bra. Man måste ha kompletta album
October 16, 2003
Death On Wings wrote: Om företagen kunde fatta att vi skulle köpa skivor om de kostade runt 50 kr.
det skulle de nog kosta om alla köpte sin musik också...
December 31, 2001
Bogus^ wrote: [quote=Death On Wings]Om företagen kunde fatta att vi skulle köpa skivor om de kostade runt 50 kr.
Kan inte minnas att priset någosin legat på den nivån, Vi har inte haft så här bra uppkopling sedan cd´n begynnelse
July 19, 2001
Bogus^ wrote: [quote=Death On Wings]Om företagen kunde fatta att vi skulle köpa skivor om de kostade runt 50 kr.
Precis.. För då finns det ju en större marknad och man kan höjja priset lite utan att förlora något.. Då slipper man också trycka lika många skivor.
1 Guest(s)