February 16, 2004
LuckyLuke wrote: Judas Priest, Blind Guardian, Stratovarius, Iced Earth. Sentenced, Gamma Ray, Jag Panzer, Manowar, Dark Tranquillity, Corrosion of Conformity, At the Gates, Freedom Call, Iron Savior, Lefay, Morgana Lefay, Nevermore, Tad Morose, Slayer
Försök att inte ta med de jag redan skrivit typ. ManowaR
February 16, 2004
Json_81 wrote: [quote=Pojo][quote=Json_81]Rhapsody, Stratovarius, Nightwish, Edguy
Kan vara lämpligt att kolla upp 🙂
Jo vet det men det var lite vilka som har nästan exakt samma "sound" men inte så dåliga tips.
Edguy ligger väl ganska nära.
De är okända för mig så ska kolla upp dem...
February 16, 2004
Jerry wrote: Nocturnal Rites.
Du bör verkligen kolla upp dem om du gillar Hammerfall (same shit). Speciellt albumet Sacred Talisman och eventuellt sådant de har släppt senare. Jag vet att de tidigare albumen är lite annorlunda.
Kollar upp återkommer med vad jag tyckte men hittade inte det album du gav förslag på men deras senaste tror jag det är jag hittat.
Har kollat upp och det var sammma...
June 18, 2001
Pojo wrote: [quote=Jerry]Nocturnal Rites.
Du bör verkligen kolla upp dem om du gillar Hammerfall (same shit). Speciellt albumet Sacred Talisman och eventuellt sådant de har släppt senare. Jag vet att de tidigare albumen är lite annorlunda.
Kollar upp återkommer med vad jag tyckte men hittade inte det album du gav förslag på men deras senaste tror jag det är jag hittat.
Har kollat upp och det var sammma...
Är det bra?
3 Guest(s)