February 16, 2004
Jerry wrote: [quote=Pojo][quote=Jerry]Nocturnal Rites.
Du bör verkligen kolla upp dem om du gillar Hammerfall (same shit). Speciellt albumet Sacred Talisman och eventuellt sådant de har släppt senare. Jag vet att de tidigare albumen är lite annorlunda.
Kollar upp återkommer med vad jag tyckte men hittade inte det album du gav förslag på men deras senaste tror jag det är jag hittat.
Har kollat upp och det var sammma...
Är det bra?
Har inte lyssnat på det så mycket men jag hittade några låtar jag gillade.
Det duger ska lyssna på det mera...
September 30, 2003
May 12, 2002
Pojo wrote: [quote=Oski]Lessnar ni aldrig på hårdrock?
Man lessnar inte på det som är bra...
Klara högst 5 min med nån mainstream musik....
Inte jag heller. Nej det är ju klart att man inte lessnar på det som är bra. Men den enda hårdrock jag inte lessnar lika snabbt på är Helloween. Men efter ett tag orkar jag bara inte mer.
February 16, 2004
Oski wrote: [quote=Pojo][quote=Oski]Lessnar ni aldrig på hårdrock?
Man lessnar inte på det som är bra...
Klara högst 5 min med nån mainstream musik....
Inte jag heller. Nej det är ju klart att man inte lessnar på det som är bra. Men den enda hårdrock jag inte lessnar lika snabbt på är Helloween. Men efter ett tag orkar jag bara inte mer.
Då förstår jag lyssnat på Manowar eller nåt...
February 22, 2003
Oski wrote: Lessnar ni aldrig på hårdrock?
Lessnar du aldrig på:
techno/trance/dance: Samma dunk hela tiden i 75 minuters låtar (epilepsiframkallande och hjärnrubbande)
Hiphop/rap: Negrer som sjuger om bitches and hoes och hur hårt det är i ghettot och varför samhället är så dåligt
Populärmusik: Så jävla likt allt annat som görs och spelas idag så man hör ingen skillnad på banden
orkar inte räkna upp fler musikkategorier
1 Guest(s)