October 6, 2003
Jag tänkte bara snabbt tipsa om en utomordentlig sida för oss musikälskare.
Här kan du skriva in din favoritlåt/artist, så söker den själv upp band/låtar som liknar din favorit.
Den skapar en egen radiokanal och streamar musiken som den tror du ska tycka om.
Du kan självklar uppmuntra eller säga "Nej tack" till musiken som spelas.
Du kan lyssna ett litet tag i början, sen för att fortsätta måste du registrera vilket självklart också är gratis.
Mycket nöje! 🙂
February 12, 2003
Ungefär som Last.fm. 😉
EDIT: Last.fm har lite mer prylar än bara radio.
Dessutom släckte jag ner den där radion för gott efter ~3 låtar, då jag sökte efter musik som liknade Static-X. Vad får man då fram? Jo, först en Static-X-låt, sen får man fram Slipknot (uuuh :spy:), sen ytterligare skräp genom System of a Down (:spy:^2) och sen nånting som lät rätt skapligt, men som inte hade det där riktiga bettet. Så jag la ner, dessvärre. Okej, Static-X har en rätt annorlunda stil, men det jag fick var skamligt att det associerades till det.
May 1, 2005
Mean Machine wrote: Ungefär som Last.fm. 😉
EDIT: Last.fm har lite mer prylar än bara radio.Dessutom släckte jag ner den där radion för gott efter ~3 låtar, då jag sökte efter musik som liknade Static-X. Vad får man då fram? Jo, först en Static-X-låt, sen får man fram Slipknot (uuuh :spy:), sen ytterligare skräp genom System of a Down (:spy:^2) och sen nånting som lät rätt skapligt, men som inte hade det där riktiga bettet. Så jag la ner, dessvärre. Okej, Static-X har en rätt annorlunda stil, men det jag fick var skamligt att det associerades till det.
Vad är det med dig 😮 Slipknot är ju bra! System of a Down kan jag hålla med dig på iaf 🙂 Men fick du aldrig upp någon Disturbed-låt? 🙂
October 23, 2004
Mean Machine wrote: Ungefär som Last.fm. 😉
EDIT: Last.fm har lite mer prylar än bara radio.Dessutom släckte jag ner den där radion för gott efter ~3 låtar, då jag sökte efter musik som liknade Static-X. Vad får man då fram? Jo, först en Static-X-låt, sen får man fram Slipknot (uuuh :spy:), sen ytterligare skräp genom System of a Down (:spy:^2) och sen nånting som lät rätt skapligt, men som inte hade det där riktiga bettet. Så jag la ner, dessvärre. Okej, Static-X har en rätt annorlunda stil, men det jag fick var skamligt att det associerades till det.
Slipknot och System of a Down är mina favoritband. Fy skäms!
Antec P182| Corsair 750W psu | Gigabyte GA EP45-DS3R | Intel Core Duo E8500@3.6GHz | 4 GB Corsair RAM| Sapphire 4870X2 2GB | 24" Samsung 2493HM | Logitech Z-2300 | Soundblaster X-Fi Xtreme Music |
1 Guest(s)