July 13, 2004
Fia.B wrote: [quote=Vamp][quote=.ToL]Varför säger ni att ni har det på shuffle? Skäms ni över musiken ni lyssnar på?
Jag är på förövrigt.
Alla låtar man har är kanske inte sånt man lyssnar på, så folk kanske tror att man lyssnar på Britney Spears dagligen :bgrin:
frågan är väl snarare varför du har Britney på din dator. right? 😎
Du tar orden ur min mun. Vad har Vamp att säga om detta?
May 19, 2003
.ToL wrote: [quote=Fia.B][quote=Vamp][quote=.ToL]Varför säger ni att ni har det på shuffle? Skäms ni över musiken ni lyssnar på?
Jag är på förövrigt.
Alla låtar man har är kanske inte sånt man lyssnar på, så folk kanske tror att man lyssnar på Britney Spears dagligen :bgrin:
frågan är väl snarare varför du har Britney på din dator. right? 😎
Du tar orden ur min mun. Vad har Vamp att säga om detta?
Nu är det ju så att jag kanske har "Absolute Music 597" där jag kanske lyssnar på några låtar, och så råkar Britney Spears vara med där.
Sen kanske någon kollar lite "Hmm, undrar vad Vamp lyssnar på", och så har jag haft oturen att få Britney 5 gånger irad pga shufflefunktionen :P.
Men jag behöver inte oroa mig. Tycker att min profil stämmer ganska så bra. Den jämnar nog ut sig med tiden =).
November 27, 2002
vet nån om man kan reseta sin profil? lyssnade lite på van morrison och audioscrobbler/eller-vad-dem-heter-nu säger att det är första gången någonsin.. visst använder winamp IBLAND, asså som i jävligt sällan, men jag HAR lyssnat på the man flertalet gånger innan...
samma sak med laakso, jag vet att jag har lyssnar EXTREMT mycket på dem, dock bara 47 låtar enligt mina listor... :/
som sagt, någon som har koll på om det går att radera dessa?
1 Guest(s)