January 3, 2001
On 2001-11-17 21:00, ksw wrote:
reggae, techno, trance, goa, rock, hårdrock, metall, scrap metal, heavvy metal, deathmetal, pop, dance, disco, rap, R&B har du kazaa så e det bara att gå o söka på audio sedan flera alternativ, där finns typ alal stiler som finns, genre kallas det
Ska, Speedmetal, HC, Punk, Black metal, Prog, jazz mfl är exempel på musikstilar som finns för oss som inte lever med kazaa
June 24, 2001
On 2001-11-17 23:01, warzone wrote:
reggae, techno, trance, goa, rock, hårdrock, metall, scrap metal, heavvy metal, deathmetal, pop, dance, disco, rap, R&B har du kazaa så e det bara att gå o söka på audio sedan flera alternativ, där finns typ alal stiler som finns, genre kallas detSka, Speedmetal, HC, Punk, Black metal, Prog, jazz mfl är exempel på musikstilar som finns för oss som inte lever med kazaa
du glömde Oi, Powermetal, House, Industrial, Soul o mer som ja inte kommer på nu 😀
September 7, 2001
Nu tycker jag att detta verkar vara en rätt meningslös (och ändlös) tråd men jag kör några ändå.
Punk
Ska
Dub
Singer/songwriter
Britpop
Swing
EDIT: såg nyss Warzone's inlägg. Han nämnde punken. Det känns skönt att det finns fler av oss här som lyssnar på någt annnat än det som serveras på guldfat.
DO THE SKA! START SKANKING!
[ Detta Inlägg ändrades av: TheGeorgeEscape den 2001-11-18 01:22 ]
March 4, 2001
reggae, techno, trance, goa, rock, hårdrock, metall, scrap metal, heavvy metal, deathmetal, pop, dance, disco, rap, R&B har du kazaa så e det bara att gå o söka på audio sedan flera alternativ, där finns typ alal stiler som finns, genre kallas det
Om jag ska vara petig så är goa trance!
September 7, 2001
June 13, 2001
Acid-house Acid-Techno Techno-House Drum´n base Ambient-house Progressive-beats
Chemichal-beats Goa-trance Psychedelic-trance Hardcore Happy-hardcore Acid-trance Techno Club Acid-Jazz Acid-Club Club-trance Club-techno Break-beats trip-hop oldschool-techno Electro Industry Synth Synth-pop Industrial-goth Goth Mainstream Hiphop Reggae Jazz rock ska punk Hard-rock Heavy-metal Grunge Classic Unplugged Aucustic etc etc etc........mer på väg...
2 Guest(s)