July 27, 2002
Coore wrote: [quote=Callister]Som tillbud kan jag rekommendera Rammstein - Buech Dich :)R
Sluta spamma en massa nonsens nu Callister, det var inte alls den sortens musik han frågade efter.
:spy: Rammstein
:spy: @ *Coore sitter och lyssnar på Skrikig metal och dricker budget öl*
May 19, 2003
Callister wrote: [quote=Coore][quote=Callister]Som tillbud kan jag rekommendera Rammstein - Buech Dich :)R
Sluta spamma en massa nonsens nu Callister, det var inte alls den sortens musik han frågade efter.
Nu ska vi inte bråka! Var snälla pojkar! 8)
January 4, 2001
Callister wrote: [quote=Coore][quote=Callister]Som tillbud kan jag rekommendera Rammstein - Buech Dich :)R
Med det inlägget menade jag att du skulle sluta spamma nonsens ifall inte det framgick tydligt.
Lyssnar förövrigt på Imperiet nu, och dricker inget alls.
July 27, 2002
.doedels wrote: [quote=Coore][quote=Callister]Som tillbud kan jag rekommendera Rammstein - Buech Dich :)R
Callister - Varnad Veteran ? 🙄
Nä får man varning så får man en varning som vanligt. Kolla keffing.
Dessutom; skulle jag få en varning för det där? Ja då har saker och ting verkligen förändrats...
September 12, 2001
Callister wrote: [quote=.doedels][quote=Coore][quote=Callister]Som tillbud kan jag rekommendera Rammstein - Buech Dich :)R
Callister - Varnad Veteran ? 🙄
Nä får man varning så får man en varning som vanligt. Kolla keffing.
Dessutom; skulle jag få en varning för det där? Ja då har saker och ting verkligen förändrats...
Ditt svammel och spam ligger jäkligt nära varning nu...
1 Guest(s)