May 17, 2002
Vissa kan verkligen konsten att göra reklam för Sverige....
http://slan.nu/?p=kommentarer&.....8;id=13935
och den återkommande frågan är varför svenska tjejer alltid heter Inga när de namnges i utländska (tyska) samanhang (samt att namnet alltid uttalas In-GA!)....
Krqagyzzz undrar...
May 17, 2004
det här var kasst. hämskt. äckligt. så dåligt, sp missklyckat. fel och våldtäkt är vad det är. lögn och falskt. brutalt hämskt genomfört.
någon borde skutas, och jag tycket det är du Krqagyzzz. du för att du gav oss en länk som du tvang oss att klicka på.
du borde skutas Krqagyzzz. dels för att du, just du Krqagyzzz, gav oss en länk, dels för att du tvang oss att klicka på den.
du Krqagyzzz, du och den där blondinen, borde låsas in i ett litet rum.
January 7, 2006
Templar- wrote: Tråkigt nog så har den nog en risk att bli sommarhit på krogen..
Jag skulle nog kunna älska då 🙂
Lite sorgligt att hon heter Inga, bara gamla tanter heter det, vad som är ännu värre är att det finns så sjukt mycket finare tjejer i Sverige.
Den låter får nog bli min nästa ringsignal 🙂
(just nu har jag introt till Walk of Life, kanske att man ska ha 99 Luftballons efter Inga-låten?).
Jag tycker förresten att låten är sjukt rolig, den är så dålig at tman måste älska den 🙂
May 17, 2002
Vitamin-C wrote: det här var kasst. hämskt. äckligt. så dåligt, sp missklyckat. fel och våldtäkt är vad det är. lögn och falskt. brutalt hämskt genomfört.
någon borde skutas, och jag tycket det är du Krqagyzzz. du för att du gav oss en länk som du tvang oss att klicka på.
du borde skutas Krqagyzzz. dels för att du, just du Krqagyzzz, gav oss en länk, dels för att du tvang oss att klicka på den.
du Krqagyzzz, du och den där blondinen, borde låsas in i ett litet rum.
skiroy wrote: Usch!
Jag kunde bara se den i några sekunder sedan blev jag allergisk.Kragen---> :bash: <---Jag.
Nu ska ni inte vara sådanna 😉
- My name is Krqagyzzz and i'm from Betelgeuse [Image Can Not Be Found]
(Krqagyzzz skrålar och dansar loss till sin egen, något bättre version av "My name is Inga...")
November 21, 2005
2 Guest(s)