February 28, 2005
obelix wrote: [quote=Gilgamesh][quote=Johan-]Haha skit bra låt ju. Nice att sverige förknippas med snygga brudar. medans typ finland och danmark mest i andras ögon är billig sprit, horor och knark.
hehe ^^ jorå knullbar var ju den tjejen på videon, helt klart
:cy: :spy:
"allt utan blöja går o töjja" 😉
July 20, 2001
hULt0 wrote: Är det bara jag som tycker att väldigt många i den åldern som man ser på stan är sjukt mycket finare?
Du kan var helt lugn, för det finns flera som delar dina tankar. Ge mig 2min på stan så kan jag plocka fram minst två st som är snyggare utan att behöva springa.
Visst tjejen är helt okej, men knappast någon trofe
March 14, 2001
hULt0 wrote: [quote=Johan-]Haha skit bra låt ju. Nice att sverige förknippas med snygga brudar. medans typ finland och danmark mest i andras ögon är billig sprit, horor och knark.
Är det bara jag som tycker att väldigt många i den åldern som man ser på stan är sjukt mycket finare?
Än hororna i Finland och Danmark? 😛
Nä men håller med, inte var hon speciellt fin, inte ful heller kanske, men inget speciellt.
May 17, 2004
Dani wrote: Det här var bra, det var RIKTIGT bra. Grym musik, bra musikvideo, värsta bruden men stora fylliga silikonbröst. Det kan aldrig bli bättre än så här. GIVEN SOMMARHIT!
Krqagyzzz har tydligen fått sällskap framme vid muren.
någon till som vill ge sig till känna innan vi börjar? :arg:
January 12, 2004
Delph1 wrote: [quote=obelix]Är det bara jag som vet vem som är orginalet och föredrar just den samma? 😮
Nog för jag nyss plussat på ett år, men när du säger så där känner jag mig så j**la gammal :banghead:
//Andreas
Så ja, ta det lugnt nu farbror lilla...
Välkommen till klubben *ställer fram rullatorn och ett glas med vatten till löständerna*
November 27, 2003
obelix wrote: [quote=Delph1][quote=obelix]Är det bara jag som vet vem som är orginalet och föredrar just den samma? 😮
Nog för jag nyss plussat på ett år, men när du säger så där känner jag mig så j**la gammal :banghead:
//Andreas
Så ja, ta det lugnt nu farbror lilla...
Välkommen till klubben *ställer fram rullatorn och ett glas med vatten till löständerna*
😛
//Andreas
December 21, 2005
1 Guest(s)