May 19, 2003
Finns en mycket intressant, 4 sidors läsning för den som vill veta hur piratkopieringen går till, hur det går till från det början tills de att en vanlig datoranvändare kan tanka ner filemen/spelet/musiken.
August 27, 2003
Lite rörlig bild på samma tema.
Kanske inte världens mest intressanta serie, men ska bli kul och se vad de kan göra framöver.
January 2, 2005
Hugge wrote: Lite rörlig bild på samma tema.
Kanske inte världens mest intressanta serie, men ska bli kul och se vad de kan göra framöver.
Hmm, det går inte att få hem episod 1. Har du den möjligtvis?
May 19, 2003
Captain_Anarchy wrote: för dom som inte visste om det där, så är det ju lite roligt o läsa kanske.. 😛
Jo, det är sant. Men samtidigt så tror jag att det är många som inte visste också =). Även dom som visste lär ha "lärt" sig något eller vad man ska säga, då det berättas lite av en som håller på med det själv. 😉
October 24, 2002
Bästa är folket som skickar hårddiskar till diverse siter för att få access till dem utan att behöva bidra med mjukvara. Sedan stänger siten ner ett kort tag efter att hdd skickats in. Så skickar naturligtvis inte siteägaren tillbaks någon hårdvara, så börjar bidragsgivaren whina över att siteägaren stjäler 🙂
July 4, 2003
Bra artikel. Det här var bra att veta.
Då var det inte som det rätt ologiska tänkandet att folk gick o köpte musik o sen rippade för att sprida det. (Vilket mina vänner sagt)
Nu vet man bättre.
"There's no such thing as a free lunch"
"Because I am the Only Gay in the Village" - Little Britain
September 23, 2004
Vamp wrote: [quote=Captain_Anarchy]för dom som inte visste om det där, så är det ju lite roligt o läsa kanske.. 😛
Jo, det är sant. Men samtidigt så tror jag att det är många som inte visste också =). Även dom som visste lär ha "lärt" sig något eller vad man ska säga, då det berättas lite av en som håller på med det själv. 😉
yepp så är de 😛
2 Guest(s)