January 17, 2002
Jag fick skjuts med ett par vänner till LANet jag nu sitter på, och stannade för att tanka på vägen. Den uppgiften fick jag eftersom jag satt närmast tanklocket. Så när man stoppat in slangen och börjat tanka åker resten av dörrarna på bilen upp och dom drar på "DJ Adolf - Sieg heil" på högsta blås där inne 👿
Alla som inom synhåll vänder blicken mot våran bil, och såklart jag som står där och ser ut som ett får
Såklart hade killen vars bil jag tankade inte kort, utan var tvungen å gå in i macken för att betala... Kassörskan såg ut som om jag skulle råna macken med maskigevär och skjuta varenda J*vel där inne.
Det blev smisk i bilen vill jag påpeka... Jag lovar macken kollat upp reg nummret och anmäler ägaren för hets mot folkgrupp Skulle vara en passande bestraffning för mitt lidande.
Nån som bor på teg i umeå som hörde kanske? Står säkert i VK imorrn antar jag.
March 20, 2001
hahaha, så kan man oxå göra.. 😀
men ni hade tur.. ibland brukar det stå sånna hära på statoilmackar.. 😀
September 13, 2002
Waco wrote: hahaha, så kan man oxå göra.. 😀
men ni hade tur.. ibland brukar det stå sånna hära på statoilmackar.. 😀
respekt on that..
DJ adolf e sinnesjuk musik..
hähää..
men ballt iaf
January 17, 2002
keffing wrote: hahhah... asså lyssnade dom på sån där musik för att dom gillar den eller för att jälvas?
Både och, men dom lysnnar juh inte på texten, de e musiken som man gillar. För min del skulle nån kunna skrika slagord genom en hel låt, huvudsaken att dunket e skönt.
Haha, jag förstår nästan kassörskans beteende, jag la märke till min klädsel senare. gråvit huvatröja och utslitna jeans, jag såg nog lite gangster aktig ut när jag tänker på det
1 Guest(s)