May 17, 2002

Sardaukar wrote: Du måste ju ta reda på det. Vi måste ju bara få veta
Inga reflexer av nåt slag?
jag är nog ganska säker på att det är skatez, de är hala och så. Fast jag tycker fortfarande att deras lukt är rätt skum samt att jag tycker det är ännu mer mystiskt varför jag fick dem och av just dem.

October 16, 2003

hmmm... det ser ju onekligen ut som skates (som flera har sakt innan)
testa hur de glider på musmattan eller nåt?
men att stoppa in dem i munnen skulle nog inte vara något jag skulle testa... med tanke på anthrax som du skrev...
det är ju inte speciellt svårt att få tag i ett sånt brev trots allt...
det är inte nåt du har köpt privat eller nåt då altså?

May 17, 2002

uv-lampan har jag som sagt redant testat
Bogus^ wrote: hmmm... det ser ju onekligen ut som skates (som flera har sakt innan)
testa hur de glider på musmattan eller nåt?men att stoppa in dem i munnen skulle nog inte vara något jag skulle testa... med tanke på anthrax som du skrev...
det är ju inte speciellt svårt att få tag i ett sånt brev trots allt...
det är inte nåt du har köpt privat eller nåt då altså?
jag har inte betalt för det, inte köpt det.
November 27, 2002

Krqagyzzz wrote: [quote=Zunk]reklam? så många träffar på sidan som dem fått nu har dem väl aldrig fått... verkar vara i lite fel bransch om dem räknar med att få fler kunder genom att skicka ut oidentifierade remsor till slumpvis? utvalda personer... tippar på reklam iaf
brukar det inte vara bra att skicka med lite information om vad det är eller vad de är får några. I dagens läge tror man ju att allt som rammlar ner i brevlådan utan avsändare är antrax.
har en farbror i reklam branschen, han har alltid tjötat om att allt som är konstigt som man inte hajjar eller som provocerar och väcker nått inom i en är bra reklam! detta är väl verkligen ett sånt exempel (om det nu e reklam). hade det bara varit lite vanliga broschyrer å grejjer hade det ju åkt direkt i pappperskorgen, men nu postar du det på ett forum där åtminstone 200 har läst och följt utvecklingen dem flesta kommer omedvetet att favörisera deras namn gemtemot ett annat dem inte har hört osv. min teori, fast verkar vara konstig bransch att syssla med denna form av marknadsföring, speciellt om dem nu har skickat skatez till dig
jaja, svammel svammel
December 2, 2001

Krqagyzzz wrote: [quote=Mind]jag tror bara att någon på företaget skulle skicka skatez till sin polare och postade fel.
jag vill oxå ha gratis skatez, jag har slitit ner en bra bit på plasten på min fd ubermus.
postade fel med 100% korrekt adress ?
Har du inte ringt å frågat?
February 10, 2004

Det ser ut som "skatez" remmsor. Fast om företaget som skickade remsorna arbetr med laser, Så verkar det veldigt skumt. Har du frågat någon kompis om dom beställt hem dom till dig på skojj? det verkade jhu iaf vra gratis
btw... Har du några.. Hmm, ... Ovänner!?
Äh, Ring å fråga vett ja!