August 13, 2001
Är det fler som har problemet med att värmen i rummet blir för hög så att man måste öppna fönstret....
Lösningen verkar enkel... ÖPPNA FÖNSTRET...
FEL SVAR.. då invarderar myggen, pappa långbenar och diverse andra kryp....
Det går heller inte att öppna dörren ut i hallen då den musik jag spelar inte verkar vara önskvärd i mina övriga inneboendes öron kl halv 2 på natten...
Finns det någon som har en vettig lösning på problemet?
May 28, 2001
June 21, 2001
Hum jag har fan samma problem, fan man ska slagga och så gåre inte somna för det e SÅ JÄVLA varmt, myggnätet verkade smart men nu ere ju så att min fönster öppnas utåt och inte inåt så där sprack den iden ? eller hur! Vad kan man annars göra orkar inte sätta upp en sån där elektrisk lampa för då får jag bara massa döda kryp på den, typ som en kyrkogård blire ju över en natt 🙁
May 28, 2001
On 2001-08-21 01:58, Noby wrote:
Hum jag har fan samma problem, fan man ska slagga och så gåre inte somna för det e SÅ JÄVLA varmt, myggnätet verkade smart men nu ere ju så att min fönster öppnas utåt och inte inåt så där sprack den iden ? eller hur! Vad kan man annars göra orkar inte sätta upp en sån där elektrisk lampa för då får jag bara massa döda kryp på den, typ som en kyrkogård blire ju över en natt 🙁
Inte då! I mygglampan åker alla "liken" ner i en liten behållare i botten! Skit bra!
Är väl inget problem att fönstret öppnas utåt? Eller sitter det fast på mitten?
I annat fall kan du ju skaffa persinner som hänger på insidan! Tro mig, det finns, farsan är egenföretagare och sysslar med sånt...
August 15, 2001
visst har man samma problem.. Men jag får inte in myggen. Till mig kommer det in stor insekter.. ´så som nattfjärliar. Det är extremt jobbigt..
Köpte och satte upp det förra sommaren, har suttit under vintern och hela detta året. Mitt sovrumsfönster har varit öppet sedan mitten på maj. Och inga flygfän i mitt sovrum...
Edit:Stavfel
[ Detta Inlägg ändrades av: totto den 2001-08-21 09:18 ]
December 23, 2000
HAHAHAHA
I Täby finns det inte mygg!!!!!!
Alla blir ihjälgasade av all trafik här 😀 😀
men nattfjärilar och skit finns det mycket av!!!
så jag brukar oxå bli invarderad av djur när man öppnar fönstret..
Men därför ska man ju oxå bygga en liten airconditioner som i denna guide på ocmod
2 Guest(s)