January 9, 2001
vaknar man då 0730 av att ett myggsatung surrar.. jaha.. då var man tvungen att ta död på det.. ~10 min tar det.. jaha.. då somnar man om i 10 min.. jaha.. ett mygg till väcker mig.. då var det bara att vakna igen.. kring 0900 fick jag död på alla mygg(tror jag).. då ställer sig en hundjävul o skäller utanför fönstret ett tag.. några minuter.. något förbannad man vart.. och inte nog med det.. efter att hundsatungen farit.. så börjar nån granne klippa gräset kring 0930.. gud förbannut oxå.. men man lyckades då somna om 1 timme o vakna 1100.. men inte faen var man pigg inte.. bara satungs förbannud.. !! .. har ni nå berättelser att förtälla?
December 22, 2000
June 3, 2001
Sätt myggnät i fönstret.
jag gjorde det förra sommaren, sovrumsfönstret står öppet från mitten av aprill till mitten av september (slipper dessutom att vakna med sängen full av spindlar). Dessutom, innan du går och lägger dig så tänder du lampan i rummet intill och släcker i sovrummet. Alla småkryp drar sig till ljus, så du slipper alla flugor åxå.
Ja en annan har ju en hel del myggbett sen NH träffen i Lidköping.. kliar som s***n!
Tekniknörd som gillar att träna.
May 3, 2001
On 2001-07-10 22:28, zEr0-1 wrote:
Spraya hela rummet med RADAR i ca. 10 minuter sen går du o lägger dig. Detta kanske inte är så nyttigt men lär dock vara effektivt
Mot allt oväsen köper du en älgstudsare med bedövningsammunition så kan du nog lista ut själv vad du ska göra 😛
muhahaha.... ungefär min filosofi.... men älgstudsare och bedövning e inte så bra... det e ju dyrt med bedövning ju.... ett hagelgevär och skjut en salva rakt upp i himlen... om det så e grannen hunden eller grannkärringen som snackar strunt... de springer allihopa...... inte att rekommendera för de som bor i stadsmiljö..... ni kanske kan få sova 10min sen kommer polisen.... tacka vettja ute på landet.......
1 Guest(s)