February 21, 2003
caged wrote: [quote=Tintin][quote=stormaz]haha det där var det konstigaste jag läst på länge... j**la pedofil 🙂
Stormaz du vet inte vad pedofiler är för något va?
Twinsen är 19 år och kan knappast kallas för ett barn eller hur?
Tänk till lite innan du slänger ur dig ord för personer och saker som du inte förstår.
Kan du ärligt säga att Twinsen ser ut att vara 19 bast? Jag menar grabben ser inte en dag äldre ut än 15 jöh! =)
Jag brukar faktiskt höra 16-17, men 15 var väl ändå att ta i 😉
October 17, 2003
"Okej, vi ska ta det här från början sakta så du förstår. Du är alltså en äckelgubbe som sitter på alla communityn och raggar på småpojkar, korrekt? Personligen anser jag att sådana som du ska få kuken avskuren, därefter ska ditt socialbidrag dras in samt vräkas från din sopcontainer du bor i.
Har du klagomål? Vänd dig till närmaste begravningsbyrå för omedelbar avrättning."
Ja, vad säger man? Lite väl att ta i kanske?
Eller han kanske är sådan. Vad vet jag? Verkar ändå vara lite overkill på dens tackars 45 åringen. 😉
February 21, 2003
requiem_ wrote:
"Okej, vi ska ta det här från början sakta så du förstår. Du är alltså en äckelgubbe som sitter på alla communityn och raggar på småpojkar, korrekt? Personligen anser jag att sådana som du ska få kuken avskuren, därefter ska ditt socialbidrag dras in samt vräkas från din sopcontainer du bor i.
Har du klagomål? Vänd dig till närmaste begravningsbyrå för omedelbar avrättning."
Ja, vad säger man? Lite väl att ta i kanske?
Eller han kanske är sådan. Vad vet jag? Verkar ändå vara lite overkill på dens tackars 45 åringen. 😉
Kanske, men jag var på sånt humör då 😉
1 Guest(s)