February 3, 2004
Hej
Är såhär att jag fått en AVI från datorbutiken, det är inget postförskott så jag slipper alltså betala. Kollade med KOLLI-NR som står på AVI:n och paketet väger cirka 2 kg, vad kan detta vara?
Vill höra lite gissningar innan, skall snart ner och hämta paketet och därefter redovisa resutlatet. Det underliga är att jag inte beställt något från datorbutiken och min mail har varit ur funktion dom senaste 2 månaderna.. Jag försökte luska ut ifall jag deltagit i någon tävling eller sådant,
som sagt..
gissa på :>
February 12, 2003
Nomic wrote: [quote=Mean Machine]Tjaa, det måste väl vara nåt du vunnit i en tävling, själv får jag bara paket som väger 7 kilo och kostar 6213 spänn som jag mailat och sagt att jag inte vill ha 4-5 gånger... Självklart från db.
wtF? 😕
Läs de två sista bokstäverna, så förstår du.
July 14, 2004
Mean Machine wrote: [quote=Nomic][quote=Mean Machine]Tjaa, det måste väl vara nåt du vunnit i en tävling, själv får jag bara paket som väger 7 kilo och kostar 6213 spänn som jag mailat och sagt att jag inte vill ha 4-5 gånger... Självklart från db.
wtF? 😕
DB? Förkortningen står för?
vet att det fanns nån sida för ett tag sen som skicka tegelstenar...den du menar lr? 😕
February 12, 2003
Nomic wrote: [quote=Mean Machine][quote=Nomic][quote=Mean Machine]Tjaa, det måste väl vara nåt du vunnit i en tävling, själv får jag bara paket som väger 7 kilo och kostar 6213 spänn som jag mailat och sagt att jag inte vill ha 4-5 gånger... Självklart från db.
wtF? 😕
DB? Förkortningen står för?
vet att det fanns nån sida för ett tag sen som skicka tegelstenar...den du menar lr? 😕
Tjaa, du verkar ju inte vara så insatt, men det såg vi redan på din avatar...
DatorButiken.se, syftar jag på...:roll:
February 3, 2004
herregud i helvete!
nu är det krig med datorbutiken tbh.
beställde i mars förra året en ny dator och det visade sig efter många om och men att min moderkort var totalt defekt..
har haft en mailkonversation med dom och sagt att jag absolut inte vill ha nåt moderkort av dom, utan ha 999 kr att handla för där istället. det verkade lugnt osv, tror ni inte jag får ett sketet jävla ASUS-kort? nu skall det ringas, helvetes jävlar!
February 12, 2003
kfo wrote: herregud i h*****e!
nu är det krig med datorbutiken tbh.
beställde i mars förra året en ny dator och det visade sig efter många om och men att min moderkort var totalt defekt..har haft en mailkonversation med dom och sagt att jag absolut inte vill ha nåt moderkort av dom, utan ha 999 kr att handla för där istället. det verkade lugnt osv, tror ni inte jag får ett sketet j**la ASUS-kort? nu skall det ringas, helvetes j**lar!
United, united, united we stand...:burn:
2 Guest(s)