June 3, 2001
En kille kom fram till mig när jag var på väg hem från skolan (ett par år sen) och börjar snacka som fan.. hade aldrig sett han förr.
Iallafall så hade han kört 200 på bakhjulet med en 250cc crosshoj och kört om en polisbil..
Han sa att han var 16 år..
Jag bara höll med.
February 12, 2002
skiroy wrote: [quote=nivaman]en som kom kylde "objekt" till 5*C under rumstemperatur med en fläkt...
Nu ska vi inte vara sådana av hänsyn till personen bakom det uttalandet. 🙂
De där var säkert skitkul men ajg är för trög för att fatta,, förklara..
Å "objekt" är de bara en sak som sakner betydelse vad de är eller var de nå kul?
September 12, 2001
heimdal wrote: [quote=skiroy][quote=nivaman]en som kom kylde "objekt" till 5*C under rumstemperatur med en fläkt...
känner du dig träffad?
Nejdu..jag är inte träffad men någon annan i forumet torde känna sig träffad.
Bara att kolla runt var i forumet det har förekommit en mycket speciell debatt på sistone. 🙂
September 13, 2002
skiroy wrote: [quote=heimdal][quote=skiroy][quote=nivaman]en som kom kylde "objekt" till 5*C under rumstemperatur med en fläkt...
känner du dig träffad?
Nejdu..jag är inte träffad men någon annan i forumet torde känna sig träffad.
Bara att kolla runt var i forumet det har förekommit en mycket speciell debatt på sistone. 🙂
snälla.. kan du inte posta länken... det skulle göra min f.ö. halvtaskiga dag bättre
(det finns ju som sagt en hel del forumsdelar)
September 12, 2001
Gamblor wrote: Jag känner en mytoman som seriöst påstod att de mest kända ultimate-fighting-kämparna tjänar över 1 miljard per match. 😀
När han berättade detta var det ingen som trodde honom och alla försökte övertyga honom om hur totalt fel han hade, men förgäves.
Det låter mera som en betydligt vilsekommen stackare det där.
February 12, 2002
skiroy wrote: [quote=Gamblor]Jag känner en mytoman som seriöst påstod att de mest kända ultimate-fighting-kämparna tjänar över 1 miljard per match. 😀
När han berättade detta var det ingen som trodde honom och alla försökte övertyga honom om hur totalt fel han hade, men förgäves.
Som jag då?
September 12, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=skiroy][quote=Gamblor]Jag känner en mytoman som seriöst påstod att de mest kända ultimate-fighting-kämparna tjänar över 1 miljard per match. 😀
Som jag då?
Jadu kråkan...du kan vara en vilsekommen stackare men bara när det gäller det andra könet. 😉
March 1, 2003
heimdal wrote:
snälla.. kan du inte posta länken... det skulle göra min f.ö. halvtaskiga dag bättre
(det finns ju som sagt en hel del forumsdelar)
sök på "omröstning luftkylning"
utan att ljuga alltför mycket så kan jag lova underhållande läsning...
varning utfärdas för bizarro fysik och en h*lvetes lång tråd...
3 Guest(s)