January 23, 2002
Dreamspace wrote: En föredetta arbetskamrat Àr rejÀl mytoman fastÀn han Àr över 45Är. Jag berÀttade för han att jag fÄtt sladd med hÀstransport och att det pÄ nÄgot otroligt sÀtt gick bra. DÄ var han tvungen att dra nÄt liknande. ENligt han sÄ hade han fÄtt sladd med bil och husvagnsekipage. För att göra en lÄng historia kort sÄ hade bilen hamnat i diket och husvagnen hade stÀllt sej pÄ taket pÄ bilen, och det blev inga skador pÄ nÄn av grejerna... ?!?!
Samme man hade (nÀr han bodde i danmark) köpt en vÀrstingmotor nere i tyskland för 500kr. Monterat denna i en Fiat,och sen gick bilen sÄ in i helskotta sÄ han behövde sÀtta blytyngder i kofÄngarna sÄ bilen inte började flyga...
Kul
BubbleAng3L wrote: vad jag har fÄtt erfara sÄ Àr mytomaner inte ett dugg roliga.. de Àr bara synd om dom.. hade en far som ljög jÀmt.. han ljög Ànda in döden sÄ..
Sorgligt đ
Hade en go kille i min klass i gymnasiet, ett exempel.
Första klassfesten i ettan sÄ var vi hos en tjej som bodde söder om stan, eftersom jag bodde norr om stan sÄ bestÀmde vi att min farsa skulle hÀmta mig och tre till pÄ festen, lÀmna dem en efter en i stan och köra hem med mig.
Vi hade dÄ en Volvo S70 2.5 SE som pappa hÀmtade oss med.
SÄ nÀr vi kört en liten stund sÄ sÀger han att det var en fin bil, man kÀnde ju inte folket sÄ jÀttebra Àn sÄ farsan sa typ tack och att den gick vÀl bra.
DÄ drog han igÄng.
Hemma hade de en Corvette, Porsche 911 och maxutrustad Mercedes S-klass, alla av senaste modell förutom Corvetten som var en 75:a eller nÄt.
De hade Àven en jÀttestor lyxbÄt som tydligen skulle ligga i Göteborg och inte i Halmstad dÀr de bodde.
Deras hus var jÀttelyxigt, de hade vÀrsta storbildsteven med hemmabio i vÀrldsklass.
Eftersom man inte kÀnde honom sÄ bra Àn och visste att det fanns ett antal snuskigt rika personer i Halmstad sÄ visste man inte om man kunde tro honom eller om han bara ljög.
Det hela visade sig ganska snart vara en stor lögn dĂ„ vi i skolan kollade hans adress och konstaterade att han bodde i ett lĂ€genhetsomrĂ„de dĂ€r inte de rikaste bor precis och han verkade dessutom inte ha rĂ„d med sĂ„ mycket trots familjen tillgĂ„ngar. đ
February 1, 2002
Jiggly wrote: [quote=x-per][quote=Jiggly]x-per: Hur gammal Àr du?
Vad har du för utbildning?Bara nyfiken..
Min Älder kan du kolla upp i 2 rÀtt sÄ nya trÄdar och min utbildning kan du hitta i en annan trÄd!
Ăr det sĂ„ jobbigt att skriva det en gĂ„ng till dĂ„ jag inte kĂ€nner för att leta upp "2 rĂ€tt sĂ„ nya trĂ„dar" och "en annan trĂ„d"?
Han Àr typ 15-16 och pluggar ...
En som gick pÄ gymnasiet samtidigt som mig sa att han hade fÄtt jobb pÄ mircosoft och var tvungen att sluta skolan..
35000:- mĂ„naden och bil med privatchaffis đ
haha, tyckte alla men han sluta skolan fast de gick rÀtt bra för han tror jag.. men mÄnga sÄg han pÄ stan hela dagarna o frÄgade vad han fÄtt "kicken" ÀndÄ eller nÄt..
Nej, sa han han hade fĂ„tt tagit över microsoft sĂ„ han behövde inte jobba đ + att han hade vunnit 10miljoner pĂ„ lotteri..
hehe det Àr nog de grövsta lögnen/erna jag hört....
Lite synd om dem ÀndÄ ju, undra om de lever i sin lÄtsasvÀrld eller om de mÄr kasst efter för de ljugit sÄ..
October 1, 2002
Mottroz wrote: [quote=BubbleAng3L]vad jag har fÄtt erfara sÄ Àr mytomaner inte ett dugg roliga.. de Àr bara synd om dom.. hade en far som ljög jÀmt.. han ljög Ànda in döden sÄ..
vi vet att det Àr synd om dig men du behöver inte berÀtta om honom i varje trÄd som skapas. förlÄt men jag tycker du förstör stÀmmningen!
Huh? - Jag brukar dÄ lÀsa varenda trÄd hÀr, och inte har jag sett henne ta upp nÄgot om sin far förut (?)
Och ... 'stĂ€mning'? Definiera, tack đ
October 1, 2002
Mottroz wrote: [quote=Shinji][quote=Mottroz][quote=BubbleAng3L]vad jag har fÄtt erfara sÄ Àr mytomaner inte ett dugg roliga.. de Àr bara synd om dom.. hade en far som ljög jÀmt.. han ljög Ànda in döden sÄ..
vi vet att det Àr synd om dig men du behöver inte berÀtta om honom i varje trÄd som skapas. förlÄt men jag tycker du förstör stÀmmningen!
Huh? - Jag brukar dÄ lÀsa varenda trÄd hÀr, och inte har jag sett henne ta upp nÄgot om sin far förut (?)
Och ... 'stĂ€mning'? Definiera, tack đ
jag har sett 3-4 trÄdar dÀr hon skrivit om honom.
men stÀmmning menar jag. hur kul Àr det att plötsligt lÀsa nÄgot sÄdant i en sÄdan hÀr trÄd?
Ja, men den hĂ€r trĂ„den handlar ju om just mytomaner. Ăr det inte befogat att ta upp det dĂ„?
Aja *Ger sig ut pÄ jakt efter de övriga pÄstÄdda 3-4 trÄdar dÀr det uppenbarligen ska stÄ nÄgot om fadern*
January 18, 2003
Mytomaner Àr hemska saker. Min bÀsta vÀn som var ihop med en sÄn förut. Ingen vidare kombination, hon mytoman och han perfektionist, som upplagt för kaos.
Hennes favoritlögn som alla fick höra var: NÀr hon var i Danmark sÄ hade
hon knarkat, jobbat som strippa (anorektisk och harmynt, inte bara insidan pÄ den mÀnniskan som Àr jÀvlig), haft ett lesbiskt förhÄllande (ska vi sÀga att denna tjej enligt utsago var ytterst sexuellt hÀmmad), varit med i Hells Angels och hade en motorcykel som vÀntade pÄ henne dÀrnere mm. mm.
November 22, 2001
Alla slitz-brudar (eller iaf 90%) bor i Gnarp har jag hört (hÄla utanför sundsvall) och han hade varit ihop med flera av dem.
Samt att killen va grym pÄ att köra bil (saknade körkort, fick körförbud i lumpen) o hade kört det mesta i sportbilsvÀg.
Han spelade hockey o innebady i hm...kommer inte ihÄg vad hansa inte, inte elitserien, men högt iaf. (liten rund kille)
Han drog massa andra kul historier oxÄ men jag kommer inte ihÄg allt tyvÀrr.
January 18, 2003
Json_81 wrote: Alla slitz-brudar (eller iaf 90%) bor i Gnarp har jag hört (hÄla utanför sundsvall) och han hade varit ihop med flera av dem.
Om inte annat sĂ„ kommer ju The Kristet Utseende faktiskt frĂ„n Gnarp, det betyder ju mera Ă€n 90% av alla Slitz-brudar! đ
May 23, 2001
matsansan wrote: [quote=Json_81]Alla slitz-brudar (eller iaf 90%) bor i Gnarp har jag hört (hÄla utanför sundsvall) och han hade varit ihop med flera av dem.
Om inte annat sĂ„ kommer ju The Kristet Utseende faktiskt frĂ„n Gnarp, det betyder ju mera Ă€n 90% av alla Slitz-brudar! đ
Hehe, skulle precis nÀmna TKU =D
Hoppas att man snart fĂ„r höra nĂ„got nytt frĂ„n dom.. đ
:hb:
November 16, 2002
har en polare som gick i min klass som har haft en del problem med livet och sÄ var jag hemma hos honom en dag o vi satt vid hans sunkaiga macintosh o skulle surfa (typ 3-4Är sedan) o jag frÄga om han hade fÄtt bredband (jÀttenytt dÄ) o han skröt om att han hade vÀrsta bredbandet var pÄ mnan hör den klassika modem tjutet BUSTED
senare samma dag skulle vi kolla pĂ„ teve och jag frĂ„gar om han har kabelteve och fĂ„r höra vĂ€rsta historien om deras egna lina till en jĂ€tte parbol pĂ„ taket o 5000 kanaler varpĂ„ vi sĂ€tter pĂ„ teven och upptĂ€cker att parabolen Ă€r trasig det enda som gĂ„r att fĂ„ in Ă€r 1:an,2:an o 4:an kompis hostar o harklar o pĂ„stĂ„r att bdem hĂ„ller pĂ„ att reparera parabolen đ BUSTED igen
sen Àven ett antal rövarhistorier om hur mÄnga brudar han har haft etc
och en hel del andra sjuka saker som han har ljugit om
helt sjukt fattar inte att det Àr sÄ svÄrt för mÀnniskan att tala sanning
January 18, 2003
d4M13N wrote: Hehe, skulle precis nÀmna TKU =D
Hoppas att man snart fĂ„r höra nĂ„got nytt frĂ„n dom.. đ:hb:
Det kommer du aldrig att göra tyvĂ€rr đ
De la ju ner -99 redan efter att Jesper lessnat. Jörgen har ju ett nytt projekt nu, "Preatorianerna" heter dem och de kör ju iaf en 5-6 kristetlÄtar nÀr de spelar live.
Du kan ta en kika pÄ mitt band förrÀxten, vi kör ju ett TKU-medley nÀr vi spelar live med, hÀr Àven BÀrs som bÀrs inspelad i Abyss studio. Jag kommer ju ursprungligen frÄn exakt de trakterna (Norra HÀlsingland) sÄ dialekten har man ju rÀtt iaf :D. Har fÄtt bra creds utav folket hemma tom för den covern (fest hemma i Delsbo Àr X liter hemkoka Ä TKU pÄ hög volym vettu ;D )
December 11, 2002
Metz wrote: har en polare som gick i min klass som har haft en del problem med livet och sÄ var jag hemma hos honom en dag o vi satt vid hans sunkaiga macintosh o skulle surfa (typ 3-4Är sedan) o jag frÄga om han hade fÄtt bredband (jÀttenytt dÄ) o han skröt om att han hade vÀrsta bredbandet var pÄ mnan hör den klassika modem tjutet BUSTED
senare samma dag skulle vi kolla pĂ„ teve och jag frĂ„gar om han har kabelteve och fĂ„r höra vĂ€rsta historien om deras egna lina till en jĂ€tte parbol pĂ„ taket o 5000 kanaler varpĂ„ vi sĂ€tter pĂ„ teven och upptĂ€cker att parabolen Ă€r trasig det enda som gĂ„r att fĂ„ in Ă€r 1:an,2:an o 4:an kompis hostar o harklar o pĂ„stĂ„r att bdem hĂ„ller pĂ„ att reparera parabolen đ BUSTED igen
sen Àven ett antal rövarhistorier om hur mÄnga brudar han har haft etc
och en hel del andra sjuka saker som han har ljugit om
helt sjukt fattar inte att det Àr sÄ svÄrt för mÀnniskan att tala sanning
som jag hört av nÄgon nÄgon gÄng, "man mÄste sikta högt för att ens fÄ nÄgot lite" :bgrin:
May 8, 2001
Ibland kan det vara lite roligt med mytomaner. Jag kÀnde en kille förut som alltid skulle vara vÀrst, om nÄgon berÀttade nÄgot kul eller eller hÀftigt som hade hÀnt, sÄ skulle alltid han komma med en liknade Ànnu hÀftigare historia. Om jag typ berÀttade att jag hade varit jÀvligt nÀra att kvadda med bilen hÀromdagen, sÄ skulle han direkt komma med ngn historia typ " à h jag var ocksÄ jÀvligt nÀra att krocka hÀromdagen" och sedan skulle hans "historia" vara lite hÀftigare Àn min.... Plus detta med att han kÀnde alltid en massa folk som kunde "fixa fram" det mesta.
Om man inte ljuger, dÄ behöver man inte komma ihÄg vad man har sagt !
Mvh...
2 Guest(s)