January 17, 2002
Fy faaaaan vilken nackspärr jag vaknade med imorse! Kan inte röra huvudet åt något håll! Värsta jag varit med om! Får massage av morsan 2 gånger i timmen men det blir inte det mista bättre! Kan knappt gå på toan utan att det svider till som satan i hela huvet.
Lär köpa ny säng efter detta! Aldrig mer nackspärr!!
Hästens here i come!
April 25, 2003
bloodman wrote: hur kan man få nackspärr bara så plötsligt?
har själv erfarit det några ggr. kan vara att man ligger i drag eller att man olyckligt bara belastar fel.
fast nästan värre var det igår då jag vaknade vid 1 tiden av att jag hade ont i benet. inom loppet av 1 sekund blev smärtan tusenfaldigt värre 😡 :burn: SENDRAG i hela vaden. fy fan va ont d gjorde o d gick inte över heller. tog väl en tjugo min innan det började bli bättre iaf. sen somnade jag o vaknade vid 3 istället 😀
July 8, 2003
Usch, jobbade på kåren förra året och stod i entren... Dagen efter kunde jag inte vrida huvudet åt höger, eller vänster. Spelar ingen roll... Det är så jobbigt! Vi skulle dessutom ut och leta polacker samma dag som nackspärren var som värst.... =(
Angående sendrag i vaden: Finns det något värre? Det gör så ont! Och så länge! *brrrrr*
1 Guest(s)