May 19, 2003
Spindel wrote: [quote=copulator]skjut dej i foten så tänker du ej på smärtan i nacken
😀 😀 😀 😀
Ajj!! Har skjutit mig i foten nu! Men det blöder ju så himla mycket!? Hur stoppar jag blödningen!?
🙄
linda in foten i toa papper och ring 112. men du har inte ont i nacken va
March 19, 2003
Spindel wrote: [quote=Balor]Tänk på annat så att nackspärren gör över snabbt och du sedan kan gå tillbaks till datorn och få en ny nackspärr 😀
Fick min nackspärr när jag låg och sov, vaknade kl 6:30 av att nacken knakade till och fick ont som in i h*****e!
Heh jag vaknade efter ett vilt festande i helgen av att jag låg på en polares soffa upp och ner :D.
Dock så var de inte bara nacken de gjorde ont i.
November 14, 2003
Spindel wrote: [quote=Balor]Tänk på annat så att nackspärren gör över snabbt och du sedan kan gå tillbaks till datorn och få en ny nackspärr 😀
Fick min nackspärr när jag låg och sov, vaknade kl 6:30 av att nacken knakade till och fick ont som in i h*****e!
Ibland när jag vaknar på morgonen så har jag också ont i nacken och ungefär där njuren sitter
Får liknande besvär när jag sitter vid datorn länge och spelar också 🙁
June 17, 2002
BarateaU wrote: [quote=Spindel][quote=Balor]Tänk på annat så att nackspärren gör över snabbt och du sedan kan gå tillbaks till datorn och få en ny nackspärr 😀
Heh jag vaknade efter ett vilt festande i helgen av att jag låg på en polares soffa upp och ner :D.
hoppas det inte var asset du oxå hade ont i... :cy: :cy:
November 14, 2003
MULLVADEN wrote: [quote=BarateaU][quote=Spindel][quote=Balor]Tänk på annat så att nackspärren gör över snabbt och du sedan kan gå tillbaks till datorn och få en ny nackspärr 😀
Haha.. ja det får man verkligen hoppas att det inte var där du hade ont också :cy:
Ni kanske hade en sån där riktigt vild fest :bgrin:
June 17, 2002
Balor wrote: [quote=MULLVADEN][quote=BarateaU][quote=Spindel][quote=Balor]Tänk på annat så att nackspärren gör över snabbt och du sedan kan gå tillbaks till datorn och få en ny nackspärr 😀
Haha.. ja det får man verkligen hoppas att det inte var där du hade ont också :cy:
Ni kanske hade en sån där riktigt vild fest :bgrin:
HAHA..=) det jag menade med oxå var att han hade ju ont i nacken.. sen hade han ju ont "nån annan stans"...
men min formulering vart lite knas.. hehe.. ojojoj.. usch...
January 14, 2002
eller så försöker man göra som mig.. ta ett redigt tag om typ haka och bakhuvud och knäck till nacken 😛 brukar alltid göra så när det börjar göra ont.. släpper efter 10 sekunder =) (dock inte att rekomendera fö de som vill leva tills deras 60 års dag utan nackproblem :P)
May 17, 2002
BarateaU wrote: Heh hade tokont i nacken i förregår och igår.
Hade nån slags påse med nå frön i som man stoppade i micron i en stund o sen var den varm så la man den runt nacken. Små skönt =)
Har dock lite ont idag osså, men nästan helt borta.
tror det är vetekorn i den påsen, morsan har en sådan.
Death On Wings wrote: finns en slags krage att köpa.
menar du en sådan som grannen i Beckfilmerna har? om du menar en sådan så vet du väll att den levereras med ett par gula solbrillor.
1 Guest(s)