Ta bort mej som användare, jag kommer iaf inte att ägna någon tid att debattera här mer.
Skitsamma hur det blir med inläggen, jag ids inte bråka om det iaf.
NH's forum (Allmänt) har de senaste åren chanserat till att bli en mötesplats för ointressant debatt där de flesta intressanta postare endera bannats eller helt enkelt slutat posta här.
Olyckligtvis har nivån på det hela sjunkit, så att istället för att debattera på ett iaf för mej intressant sätt omvandlats till pajkastning och irrelevanta grundlösa påståenden, meningslösa oneliners och en allmän dekadens av forumet.
Det stjäl för övrigt för mycket av min tid att bemöta alla inlägg riktade mot mej.
Jag säger som Josey Wales, väl mött på annat forum.
Tack och adjö..
[Image Can Not Be Found]
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
September 16, 2007
Grattis på födelsedagen Ilg@dd.
March 7, 2004
haha, tänkte precis härom dagen på vad det blivit av med NH allmänt. Förstod inte hur Ilg@dd orkade fortsätta när det är precis som han beskriver det. Inte för att jag tyckte om dina inlägg kanske men det tillförde iallfall NH något.
January 28, 2003
Och hit kom du.
Fare well, ilg@dd.
1 Guest(s)