September 16, 2007
Lodisen wrote: [quote=macrus][quote=Lodisen]Ptja, precis vad som hände med Sweclockers övriga ämnen. 🙁
Ja, det är bara stänga ner skiten. 🙄
Jag menade mer på att en massa idioter invaderade den delen.
Är väl mer modsen som låter folk hållas. T.ex skulle man vara mycket hårdare direkt vid OT/regelbrott. Och vid någon/några "varning" helt stänga av personen från allmänt-delen. etc...
November 29, 2003
ilg@dd wrote: Ta bort mej som användare, jag kommer iaf inte att ägna någon tid att debattera här mer.
Skitsamma hur det blir med inläggen, jag ids inte bråka om det iaf.
NH's forum (Allmänt) har de senaste åren chanserat till att bli en mötesplats för ointressant debatt där de flesta intressanta postare endera bannats eller helt enkelt slutat posta här.
Olyckligtvis har nivån på det hela sjunkit, så att istället för att debattera på ett iaf för mej intressant sätt omvandlats till pajkastning och irrelevanta grundlösa påståenden, meningslösa oneliners och en allmän dekadens av forumet.
Det stjäl för övrigt för mycket av min tid att bemöta alla inlägg riktade mot mej.
Jag säger som Josey Wales, väl mött på annat forum.Tack och adjö..
[Image Can Not Be Found]
Lägg av ilg@dd
Jag har alltid tyckt att du är en klok och vettig människa.
Sen bara pyser du från forumet.
Man hammnar på tjorven med en del andvänder ibland.
Men sånt får man ta. Gå ut och gå en sväng och lugna ner dig lite.
September 1, 2002
Lodisen wrote: [quote=macrus][quote=Lodisen]Ptja, precis vad som hände med Sweclockers övriga ämnen. 🙁
Ja, det är bara stänga ner skiten. 🙄
Jag menade mer på att en massa idioter invaderade den delen.
Dom kom ju hit från swec när dom stängde deras.
Trist att du drar gadden. Får försöka droppa in på din BF2-server då och då i stället 🙂
Tror poängen i topicinlägget framgår ganska bra efter detta.
Och ja, jag kommer antagligen att ha svårt att stå emot att besvara obstinata inlägg och ev. påhopp på mej.
Lika bra att en mod låser den här tråden nu, det blir bara en massa trams från vissa iaf.
Kul att se att man var uppskattad av en del iaf..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
2 Guest(s)