January 4, 2003
Känner någon till något företag/värkstad, som förbereder import bilar, ex Jp och US, för svenska vägarna tex, bytta mätaren till kmh sen finns en del till som måste fixas har jag för mig.
Helst i Stockholm/Södertälje området.
Skulle också vara bra o veta ungefär vad sånt kan kosta.
Frågade borta på zatsy men antar att min fråga är för dum för att förtjäna ett svar.
Men som någon här sade (bättre fråga och framstå dum en o inte fråga o förbli dum) =).
July 3, 2003
Supramannen (på Zatzy) har ju ett företag som importerar bilar... Du kan ju höra med honom/dom om de kan hjälpa dig. 🙂
September 7, 2003
fisken wrote: Blir ju lättare att svänga höger 😀
Dock svårare när man ska glida ut lite och kolla om det är fritt för omkörning, fast då så ligger man ju på ett avstånd bakom så man ser ändå.Sen så måste alla bilar i sverige ha sidoblinkers på framskärmarna.
Eller så kör du om på insidan, döööööö 😛
(jo jag vet att man inte får ....)
February 12, 2003
.doedels wrote: [quote=fisken]Blir ju lättare att svänga höger 😀
Dock svårare när man ska glida ut lite och kolla om det är fritt för omkörning, fast då så ligger man ju på ett avstånd bakom så man ser ändå.Sen så måste alla bilar i sverige ha sidoblinkers på framskärmarna.
Det är väl det dikena är till för?
April 18, 2003
.doedels wrote:
Visst får du köra om på insidan, på en väg där den högsta tillåtna hastigheten är 70 kilometer i timmen eller lägre och körbanan har minst två körfält för trafik i samma riktning som anges med vägmarkering, får förare använda det körfält som är lämpligast med hänsyn till den fortsatta färden.
Men det visste du väl? 😉
May 17, 2002
fisken wrote: Blir ju lättare att svänga höger 😀
måste de? hur fungerar det då när de sitter i backspeglarna?
2 Guest(s)