January 6, 2004
Jag har varit Psykolog i ett inlägg här på NH.se (inget bindande eller något), något som jag själv frivilligt skrev efter mitt inlägg, ja ni ni får bedömma själv =).
5:e inlägget:
https://www.nordichardware.se/.....ght=kvitto
Skogsarbetare, Sprutlackerare, Svetsare tunn/tjockplåt. Tivoliarbetare, Kock, Telefonförsäljare, Industriarbetare(Kemisk), Skotarförare, Truckförare, Bilmek, Hjullastarförare, Snickare, Målare/Tapetserare, Arbetslös, Lär väl ha missat nått..Kursdeltagare i StartaEgetKurs för tillfället.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 8, 2003
Jobba på Metron i Köpenhamn innan. Satte upp alla automatiska dörrar till stationerna så folk inte hoppar ut framför de förarlösa tågen som inte stannar förrän de är mittför dörrarna. Var en del meckande i Sverige med eftersom nästan allt fick maskineras på fabrik här, Westinghouse hade lite fel på vissa saker kan man säga. Skoj å pendla varje dag över bron, vi var dom ända som körde tilbaka med tombackar enligt tullen hehe. Ah det är bara till å panta dem i morgon ju sa vi. Dörrarna gick sönder titt som tätt så vi hade en månads ledigt då vi skulle vänta på försenade delar. Ledigheten bestod av att cruisa hela köpenhamn varje dag för vi fick inte vara hemma utan skulle vara där om det kom något larm på nån station. Rekordet var att bada på 6 olika ställen på en dag.. Detta var sommarn 2002 så det var ju varmt iaf 27 grader kl 9-10 minns jag var vanligt. Det bästa stället jag jobbat på måste jag säga..
August 7, 2001
fritidsledare 😀
organiserar grupper med utvecklingsstörda som åker lite här och var.
så det blir boka hotel, kopiera utskick, skicka iväg utskicken, betala fakturor, skriva underlönerapporter osv.
innan det var jag telefonförsäljare på ett ställe där alla rökte brajj.
ni kan nog lista ut varför jag slutade 🙄
1 Guest(s)