December 13, 2003
Har vart parkarbetare och är tidningsbud just nu.
Kan ju inte säga att något är jätte roligt, inget man forsätter med efter skolan.
Phenom2 X4 955 BE |Gigabyte GA-MA790GPT-UD3H | Corsair 8GB CL9 1600Mhz | GIGABYTE HD 6970 OC 2GB | SSD 120GB OCZ Vertex 2 + 500GB WD Black X 2 | Corsair TX 750w | Lian Li Lancool PC-K62
November 27, 2003
Tryckare, bindare, kassan på McDonalds, förskollärare, truckförare, laboratorieassistant, översättare, "teknisk rådgivare", sys admin, instruktör Taek Won Do, instruktör för hapkido, instruktör självförsvars, datorsupport och sist men inte minst redaktör .
Finns nog fler men kommer inte på några just nu.
//Andreas
December 11, 2002
Keni wrote: Joni^ = racing förare.. berätta mer!
Har kört gokart i 8år, varav 5år på internationell elitnivå och deltagit i såväl EM som VM. Har även kört SM och NoM (nordiska mästerskapen). Har kört 3år som anställd fabriksförare. Förhandlar för tillfället om en kontrakt i formel renault för säsongerna 2005-2006. Där har du min racing historia vääääääldigt kort =)
January 12, 2004
Kom på ett annat intressant jobb jag haft.
Nattvakt på ett läkemedelsföretag i Sthlm.
Skitkul när det gick falsklarm, man var inte direkt uppkäftig då.
Man var inte heller uppkäftig när ficklampan pajjade när man gick i ett nersläkt underjordiskt garage. :bgrin: :cy:
July 4, 2004
Joni^ wrote: [quote=Keni]Joni^ = racing förare.. berätta mer!
Har kört gokart i 8år, varav 5år på internationell elitnivå och deltagit i såväl EM som VM. Har även kört SM och NoM (nordiska mästerskapen). Har kört 3år som anställd fabriksförare. Förhandlar för tillfället om en kontrakt i formel renault för säsongerna 2005-2006. Där har du min racing historia vääääääldigt kort =)
trvligt trevligt 🙂 go-kart e sketa kul.. tänkte börja åka säiöst men de lär inte bli av pga skola och sedan lumpen.. 🙁 hemmabana i södertälje
December 11, 2002
Keni wrote: [quote=Joni^][quote=Keni]Joni^ = racing förare.. berätta mer!
trvligt trevligt 🙂 go-kart e sketa kul.. tänkte börja åka säiöst men de lär inte bli av pga skola och sedan lumpen.. 🙁 hemmabana i södertälje
Kanske lite sent... började när jag var 10. Tycker själv inte man ska ge sig in på det seriöst om man är äldre än 12.
July 4, 2004
Joni^ wrote: [quote=Keni][quote=Joni^][quote=Keni]Joni^ = racing förare.. berätta mer!
Kanske lite sent... började när jag var 10. Tycker själv inte man ska ge sig in på det seriöst om man är äldre än 12.
med seriöst menar jag lek-seriöst.. ett seriöst fritids nöje
1 Guest(s)