August 16, 2002
fastbullit wrote: har tränat det och judo, jiujutsi, karate och kickboxning boxning är det tråkigaste av dem allihopa
hmm?
min favvolista
1. Thaiboxning
2. Kickboxning
3. Boxning
Boxning är jävligt grymmt, tränar det 3ggr i veckan de dagar jag inte tränar kickboxning, o kan säga dig att boxning i kombination med nån annan kampsport med lite sparkar (så man lär sig blockera dem) är hur jävla farligt som helst.. Dessutom är det kul tycker jag iaf
September 28, 2003
keffing wrote: boxning i kombination med nån annan kampsport med lite sparkar (så man lär sig blockera dem) är hur j**la farligt som helst.. Dessutom är det kul tycker jag iaf
mmm jag vet det var därför jag tränade så många (jag tränade dem inte samtidigt om ni undrade det) men jag tyckte boxning var tråkigast men det kanske var för att jag var ovän med tränaren :-k (judo/jiujutu=bra på marken och brottning/kast) (karate=fina tekniker om lite allt möjligt filosofin och blockeringar) (kickboxning=komplement till boxning bra på att kombinera ihop allt man lärt sej) (boxning=underbara slagtekniker) om man sätter ihop allt det då jävlar blir det bra
2 Guest(s)