Någon med moped kunskaper? (Honda MT5)|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope


Match



Forum Options



Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Någon med moped kunskaper? (Honda MT5)
Dry_Ice
Member
Medlem
Forum Posts: 2611
Member Since:
July 18, 2003
sp_UserOfflineSmall Offline
876253
April 20, 2005 - 6:51 pm
sp_Permalink sp_Print

Nord wrote: [quote=Nomic][quote=Nord][quote=Nomic]Fett fattigt att den där går i 70... min som inte har några trim alls går i 70 och det är en yamaha DT 91:a ....

usch, sälj MT5, kör DT :), med trim kommer man lätt upp i över 120 med en DT... min polare har sin trimmad o gör typ 105 max med den 😀

edit 1 : Effektavgasrör kanske skulle vara nåt?

:hehe: :rollsmile: :)R Ungefär så säger jag till att få upp en DT i 120 😉 Det krävs, mycket, väääldigt mycket för att få upp en moppe o över 110.

Min DTR hade förut: Sporluftfilter, mikuni 20mm, treläppade "kommer inte på vad det heter" reeds, 70cc+högkomptopplock och trimrör hela vägen plus 16/48 drevning och den gjorde väl någonstans mellan 90-100.

I över 100 blås så börjar luftmotståndet ta i rejält, då krävs det mer åt en 15-25 hk.

EDIT: Nu gör den 65KM/H Ärliga, uppmätta med flera olika fordon. Då sitter det Sportluftfilte, originalförgasare men med trimreedsen och en originalcylinder med högkomp och 11/48 drevning plus rör hela vägen.

Sorry för dubbelpost

o.O Fan va sämst, min polare hade inte mycket problem att få sin gå i 105... han köpte den typ 2 månader sen, o den har typ 10 år på nacken också 😀

10 år är ju fan som skick i ny! Min står i garaget, den lever fortfarande efter 13 år DT är dock lite lättare än DTR ja nej 105 tror jag nog dock att en DT kan klara.

O alla nya plastmopparna de är ju bara plugga ur o slänga på ett rör så gör den 100. Det är ingen sport längre hehe om jag nu också ska ta ett exempel så hade en polare förute en Gilera GSM (Gileras Supermotard som finns i 2-3 ex i Sverige) med 70cc och den gasreste på 2:an :bgrin:

Stämmer bra det... håller på att sälja min max biaggi (aerox) just NU 😛 Lite pluggar och ett rör så gör den över hastighetsmätaren som ligger på 120 😉 Men den går fint och bra upp till 90... Tur att man har skivbroms bak och fram... för det behövs-.--

Starscream
Member
Medlem
Forum Posts: 7750
Member Since:
February 1, 2002
sp_UserOfflineSmall Offline
876261
April 20, 2005 - 7:08 pm
sp_Permalink sp_Print

Hade också en DT, gjorde knappt över det lagliga 😀

Tindy
Member
Medlem
Forum Posts: 5044
Member Since:
October 25, 2003
sp_UserOfflineSmall Offline
876306
April 20, 2005 - 8:08 pm
sp_Permalink sp_Print

Dry_Ice wrote: [quote=Nord][quote=Nomic][quote=Nord][quote=Nomic]Fett fattigt att den där går i 70... min som inte har några trim alls går i 70 och det är en yamaha DT 91:a ....

usch, sälj MT5, kör DT :), med trim kommer man lätt upp i över 120 med en DT... min polare har sin trimmad o gör typ 105 max med den 😀

edit 1 : Effektavgasrör kanske skulle vara nåt?

:hehe: :rollsmile: :)R Ungefär så säger jag till att få upp en DT i 120 😉 Det krävs, mycket, väääldigt mycket för att få upp en moppe o över 110.

Min DTR hade förut: Sporluftfilter, mikuni 20mm, treläppade "kommer inte på vad det heter" reeds, 70cc+högkomptopplock och trimrör hela vägen plus 16/48 drevning och den gjorde väl någonstans mellan 90-100.

I över 100 blås så börjar luftmotståndet ta i rejält, då krävs det mer åt en 15-25 hk.

EDIT: Nu gör den 65KM/H Ärliga, uppmätta med flera olika fordon. Då sitter det Sportluftfilte, originalförgasare men med trimreedsen och en originalcylinder med högkomp och 11/48 drevning plus rör hela vägen.

Sorry för dubbelpost

o.O Fan va sämst, min polare hade inte mycket problem att få sin gå i 105... han köpte den typ 2 månader sen, o den har typ 10 år på nacken också 😀

10 år är ju fan som skick i ny! Min står i garaget, den lever fortfarande efter 13 år DT är dock lite lättare än DTR ja nej 105 tror jag nog dock att en DT kan klara.

O alla nya plastmopparna de är ju bara plugga ur o slänga på ett rör så gör den 100. Det är ingen sport längre hehe om jag nu också ska ta ett exempel så hade en polare förute en Gilera GSM (Gileras Supermotard som finns i 2-3 ex i Sverige) med 70cc och den gasreste på 2:an :bgrin:

Stämmer bra det... håller på att sälja min max biaggi (aerox) just NU 😛 Lite pluggar och ett rör så gör den över hastighetsmätaren som ligger på 120 😉 Men den går fint och bra upp till 90... Tur att man har skivbroms bak och fram... för det behövs-.--

Kom igen, du tror inte seriöst på att du får upp den i 120 med bara ryckta strypningar och en effektpipa?
Med enbart dragna strypningar så gör den kanske 70 riktiga km/h, knappast mer, även fast det står 100 på mätaren. Min maxar 74.3 enligt GPS nu i medvind med alla pluggar dragna och en kass Tecnigaspipa, och det är klassat som ett bra resultat endå.
Var glad om du kommer över 80 riktiga säger jag.

Hedjohn_znark
Almost a full-blooded keyboard-warrior
Medlem
Forum Posts: 199
Member Since:
September 30, 2004
sp_UserOfflineSmall Offline
876308
April 20, 2005 - 8:11 pm
sp_Permalink sp_Print

20 mm förgasare är nog bäst. 24mm är för stort

om du har en "taiwan cylinder" den billiga sorten så max 20mm

ska du ha fart på mt´n graben så ska du nog montera en gammal Malossi cylinder =går som kulor å krut. De nya malossi cylindrarna är inget att hurra för.

...Och glöm inte en 65-70 cc topp det MÅSTE DU HA annars är det lika bra att köra med "femhalva"

70km/h är segt om min zundapp gör 30x2+10 med en hemportad 50cc
päroncylle +17mm bing.

Avatar
fackamato
Member
Medlem
Forum Posts: 5913
Member Since:
March 5, 2002
sp_UserOfflineSmall Offline
876318
April 20, 2005 - 8:20 pm
sp_Permalink sp_Print

Bara för att skryta så gjorde min Suzuki K50 ~70km/h när jag körde med brorsan där bak. Var väl en 125kg last där då. (uppmätt med biiiiiil)

Mopeder utan växlar ÄR INTE MOPEDER! Scootrar är gay.

Avatar
denstore
Member
Medlem
Forum Posts: 7128
Member Since:
March 11, 2003
sp_UserOfflineSmall Offline
876368
April 20, 2005 - 9:01 pm
sp_Permalink sp_Print

Det är rätt intressant att läsa vad folk här på forumet tror att de skall få upp sina mopeder i. 120km/h???
Grabbar, det är inte alltid 125:or gör 120km/h, och då har de sisådär dubbelt så mycket kubik, och antagligen mer än dubbelt så mycket effekt.
Innan ni börjar snacka om 110+, mät hur mycket det är i riktiga km/h. Alltså inte med en bil eller liknande, för de har också runt 10% glädjemätare.

Avatar
whak
Member
Medlem
Forum Posts: 4718
Member Since:
November 29, 2003
sp_UserOfflineSmall Offline
876370
April 20, 2005 - 9:03 pm
sp_Permalink sp_Print

Den verkar gå aningen slött redan.
Har du avstrypt luftburken?
Om inte så gör det genast.
Men back to topic jag skulle köpa en 20mm förgasare helst en Mikuni. Dock ska en 24mm också gå men 65cc är som 70cc till DT va? Isåfall är en 24mm som handen i hansken.

Avatar
Jonas Klar
Member
Medlem
Forum Posts: 15897
Member Since:
February 12, 2003
sp_UserOfflineSmall Offline
876383
April 20, 2005 - 9:15 pm
sp_Permalink sp_Print

denstore wrote: Det är rätt intressant att läsa vad folk här på forumet tror att de skall få upp sina mopeder i. 120km/h???
Grabbar, det är inte alltid 125:or gör 120km/h, och då har de sisådär dubbelt så mycket kubik, och antagligen mer än dubbelt så mycket effekt.
Innan ni börjar snacka om 110+, mät hur mycket det är i riktiga km/h. Alltså inte med en bil eller liknande, för de har också runt 10% glädjemätare.

Agree.
Men allt går ju med nerförsbacke, medvind och riktig jävla glappkäft. 😉

Avatar
whak
Member
Medlem
Forum Posts: 4718
Member Since:
November 29, 2003
sp_UserOfflineSmall Offline
876402
April 20, 2005 - 9:36 pm
sp_Permalink sp_Print
[quote=denstore]Det är rätt intressant att läsa vad folk här på forumet tror att de skall få upp sina mopeder i. 120km/h???
Grabbar, det är inte alltid 125:or gör 120km/h, och då har de sisådär dubbelt så mycket kubik, och antagligen mer än dubbelt så mycket effekt.
Innan ni börjar snacka om 110+, mät hur mycket det är i riktiga km/h. Alltså inte med en bil eller liknande, för de har också runt 10% glädjemätare.[/quote

Har på film från en träff i sommras då en Derbi senda SM (tror det var en Derbi) åker i 118km/h som mäts upp med en bil, dock tar vägen slut. Morderna mopeder kan trimmas till 100km/h lättare än förr. Men en DT som gör över 100km/h är inte så trovärdigt, Inte med vanligt köpetrim från Lelles eller liknande.

Avatar
denstore
Member
Medlem
Forum Posts: 7128
Member Since:
March 11, 2003
sp_UserOfflineSmall Offline
876415
April 20, 2005 - 9:51 pm
sp_Permalink sp_Print

whak wrote:
Har på film från en träff i sommras då en Derbi senda SM (tror det var en Derbi) åker i 118km/h som mäts upp med en bil, dock tar vägen slut. Morderna mopeder kan trimmas till 100km/h lättare än förr. Men en DT som gör över 100km/h är inte så trovärdigt, Inte med vanligt köpetrim från Lelles eller liknande.

Jag har sett felvisning på bilars hastighetsmätare, som långt överskrider 15%. Det är alltså mer än 15km/h i de hastigheterna vi pratar om. Jag litar alltså inte ett skit på när saker skall ha mätts upp med bil. Inte värt någonting i min mening. Dock så är faktumet att det är hyffsat få motorcyklar med under 25hk som klarar av 120km/h. Att få en moped till det, kräver toktrimning på hög nivå, och det tror jag inte många av er fixar faktiskt.
Och nej, mopederna har inte blivit oerhört mycket bättre sedan DT och MT-5. I alla fall inte så att de kan ge ett effekturtag i de nivåerna som vi pratar om.

alrik
Member
Medlem
Forum Posts: 2923
Member Since:
October 22, 2002
sp_UserOfflineSmall Offline
876461
April 21, 2005 - 1:27 am
sp_Permalink sp_Print

Min MT var bestyckad med dessa saker:
65cc
högkomp topp
20mm mikuni förgasare
öppet filter
3 läppars reeds
Trimkrök + jamacoldämpare
drevad, kommer inte ihåg hur många kugg

Gjorde 90-95km/h.

En sak som är säker är att bromsarna är inte gjorde för dom hastigheterna.

Jonne88
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 752
Member Since:
June 1, 2003
sp_UserOfflineSmall Offline
876470
April 21, 2005 - 5:36 am
sp_Permalink sp_Print

jaja får den idag. (förgasaren) 450:- (1349:- ny på lelles.) Men jag kan inte prova förän jag fått insugsröret från lelles.
Om det inte blir så stor skillnad. el om den rent utav skulle gå sämre får jag väl sälja den. borde ju kunna få ca 700 kronor för den.

azN-
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1651
Member Since:
June 5, 2004
sp_UserOfflineSmall Offline
876472
April 21, 2005 - 5:54 am
sp_Permalink sp_Print

Nord wrote: [quote=Nomic]Fett fattigt att den där går i 70... min som inte har några trim alls går i 70 och det är en yamaha DT 91:a ....

usch, sälj MT5, kör DT :), med trim kommer man lätt upp i över 120 med en DT... min polare har sin trimmad o gör typ 105 max med den 😀

edit 1 : Effektavgasrör kanske skulle vara nåt?

:hehe: :rollsmile: :)R Ungefär så säger jag till att få upp en DT i 120 😉 Det krävs, mycket, väääldigt mycket för att få upp en moppe o över 110.

Min DTR hade förut: Sporluftfilter, mikuni 20mm, treläppade "kommer inte på vad det heter" reeds, 70cc+högkomptopplock och trimrör hela vägen plus 16/48 drevning och den gjorde väl någonstans mellan 90-100.

I över 100 blås så börjar luftmotståndet ta i rejält, då krävs det mer åt en 15-25 hk.

Nja, en nyare moppe trimmas ganska lätt upp över hundra jämfört med en gammal moppe.
Om du kollar på det trimmet du hade på din DTR o sätter motsvarande på en typ Derbi Senda eller Furia eller liknande så skulle den gå över hundra utan problem.

denstore wrote: [quote=whak] Har på film från en träff i sommras då en Derbi senda SM (tror det var en Derbi) åker i 118km/h som mäts upp med en bil, dock tar vägen slut. Morderna mopeder kan trimmas till 100km/h lättare än förr. Men en DT som gör över 100km/h är inte så trovärdigt, Inte med vanligt köpetrim från Lelles eller liknande.

Jag har sett felvisning på bilars hastighetsmätare, som långt överskrider 15%. Det är alltså mer än 15km/h i de hastigheterna vi pratar om. Jag litar alltså inte ett skit på när saker skall ha mätts upp med bil. Inte värt någonting i min mening. Dock så är faktumet att det är hyffsat få motorcyklar med under 25hk som klarar av 120km/h. Att få en moped till det, kräver toktrimning på hög nivå, och det tror jag inte många av er fixar faktiskt.
Och nej, mopederna har inte blivit oerhört mycket bättre sedan DT och MT-5. I alla fall inte så att de kan ge ett effekturtag i de nivåerna som vi pratar om.

Och vad jag har hört så är det inte så svårt att få upp en Senda i den hastigheten, när jag säger att det inte är så svårt syftar jag förstås inte bara på ny krök, utan mer ny cylinder o hela kittet. Men när man ska över 120 o uppåt så blir det mer koplicerat.

Avatar
whak
Member
Medlem
Forum Posts: 4718
Member Since:
November 29, 2003
sp_UserOfflineSmall Offline
876499
April 21, 2005 - 7:56 am
sp_Permalink sp_Print

denstore wrote:

Jag har sett felvisning på bilars hastighetsmätare, som långt överskrider 15%. Det är alltså mer än 15km/h i de hastigheterna vi pratar om. Jag litar alltså inte ett skit på när saker skall ha mätts upp med bil. Inte värt någonting i min mening. Dock så är faktumet att det är hyffsat få motorcyklar med under 25hk som klarar av 120km/h. Att få en moped till det, kräver toktrimning på hög nivå, och det tror jag inte många av er fixar faktiskt.
Och nej, mopederna har inte blivit oerhört mycket bättre sedan DT och MT-5. I alla fall inte så att de kan ge ett effekturtag i de nivåerna som vi pratar om.

Jag tippar på att du var 15år på 80talet.
Det låter så när du pratar om "toktrimmning" iallafall.
Sedan att du säger att effektmässigt så har inte mopederna blivit bättre än MT/DT, det behöver jag nog inte ens kommentera. :bok:

Avatar
denstore
Member
Medlem
Forum Posts: 7128
Member Since:
March 11, 2003
sp_UserOfflineSmall Offline
876503
April 21, 2005 - 8:06 am
sp_Permalink sp_Print

whak wrote:
Jag tippar på att du var 15år på 80talet.
Det låter så när du pratar om "toktrimmning" iallafall.
Sedan att du säger att effektmässigt så har inte mopederna blivit bättre än MT/DT, det behöver jag nog inte ens kommentera. :bok:

Berätta för mig vad som har hänt på tvåtaktsfronten sedan 80-talet? Allvarligt talat så har utvecklingen på 2-taktsmotorer mer eller mindre stått still sedan de variabla avgasportarna kom.
Reed-ventiler kom redan på 70-talet, och man har vetat hur man optimerar avgassystem sedan 50-talet. Det enda som egentligen har utvecklats sedan mitten av 80-talet är tändbox-teknik och ställbara tändkurvor. Det ger inte 20km/h......

Jontez
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1645
Member Since:
January 15, 2002
sp_UserOfflineSmall Offline
876506
April 21, 2005 - 8:15 am
sp_Permalink sp_Print

denstore wrote: [quote=whak] Jag tippar på att du var 15år på 80talet.
Det låter så när du pratar om "toktrimmning" iallafall.
Sedan att du säger att effektmässigt så har inte mopederna blivit bättre än MT/DT, det behöver jag nog inte ens kommentera. :bok:

Berätta för mig vad som har hänt på tvåtaktsfronten sedan 80-talet? Allvarligt talat så har utvecklingen på 2-taktsmotorer mer eller mindre stått still sedan de variabla avgasportarna kom.
Reed-ventiler kom redan på 70-talet, och man har vetat hur man optimerar avgassystem sedan 50-talet. Det enda som egentligen har utvecklats sedan mitten av 80-talet är tändbox-teknik och ställbara tändkurvor. Det ger inte 20km/h......

Jag kan inte sätta fingret på vad som är bättre =P Men de är ju bara att kolla hur dom går ostrypt. En Derbi, beta elelr whatever går uppåt 70-80 ostrypt utan några nya delar, en DT går väl 50? kanske 60. Sen vet jag inte hur många hästar en DT har ostrypt, men derbi har en 5-6 om jag minns rätt

Avatar
whak
Member
Medlem
Forum Posts: 4718
Member Since:
November 29, 2003
sp_UserOfflineSmall Offline
876507
April 21, 2005 - 8:20 am
sp_Permalink sp_Print

denstore wrote:
Berätta för mig vad som har hänt på tvåtaktsfronten sedan 80-talet? Allvarligt talat så har utvecklingen på 2-taktsmotorer mer eller mindre stått still sedan de variabla avgasportarna kom.
Reed-ventiler kom redan på 70-talet, och man har vetat hur man optimerar avgassystem sedan 50-talet. Det enda som egentligen har utvecklats sedan mitten av 80-talet är tändbox-teknik och ställbara tändkurvor. Det ger inte 20km/h......

Så du menar att en kittad Derbi senda exempelvis drar jämt med en trimmad DTmx? Då skulle jag gärna vilja se en DT/MT med lika mycket klös som den härhttp://www.bktv.se/~a0133d/Tom.....0Senda.avi

Trimmad med följande.

Mk Pro race cylinder 70cc (Portad)
Mk Pro race vev
Mk Pro race Limited edition rör
Mk Pro race lameller och fjädrar
Keihin 28mm förgasare
Kundo reedhus med Boyesen läppar
Kundo insug
Denso iridiumstift
UNI luftfilter
C4 lager
Motorblocket Portat
mm.

Avatar
denstore
Member
Medlem
Forum Posts: 7128
Member Since:
March 11, 2003
sp_UserOfflineSmall Offline
876542
April 21, 2005 - 10:08 am
sp_Permalink sp_Print

whak wrote: [quote=denstore] Berätta för mig vad som har hänt på tvåtaktsfronten sedan 80-talet? Allvarligt talat så har utvecklingen på 2-taktsmotorer mer eller mindre stått still sedan de variabla avgasportarna kom.
Reed-ventiler kom redan på 70-talet, och man har vetat hur man optimerar avgassystem sedan 50-talet. Det enda som egentligen har utvecklats sedan mitten av 80-talet är tändbox-teknik och ställbara tändkurvor. Det ger inte 20km/h......

Så du menar att en kittad Derbi senda exempelvis drar jämt med en trimmad DTmx? Då skulle jag gärna vilja se en DT/MT med lika mycket klös som den härhttp://www.bktv.se/~a0133d/Tommies%20ProRace%20Senda.avi

Trimmad med följande.

Mk Pro race cylinder 70cc (Portad)
Mk Pro race vev
Mk Pro race Limited edition rör
Mk Pro race lameller och fjädrar
Keihin 28mm förgasare
Kundo reedhus med Boyesen läppar
Kundo insug
Denso iridiumstift
UNI luftfilter
C4 lager
Motorblocket Portat
mm.

Ja, jag menar att lägger du lika mycket trim i en MT5 eller liknande, så går de nästan lika bra. Poängen är väl att det inte görs så mycket grejer till de mopederna idag, men att det däremot görs till de nya. Utöver det så är de nya betydligt bättre när det kommer till ramar och bromsar. De väger säkert 10-20kg mindre. Men att de skulle vara så oerhört mycket enklare att få upp i 120km/h är inte sant.

Avatar
whak
Member
Medlem
Forum Posts: 4718
Member Since:
November 29, 2003
sp_UserOfflineSmall Offline
876545
April 21, 2005 - 10:24 am
sp_Permalink sp_Print

denstore wrote:

Ja, jag menar att lägger du lika mycket trim i en MT5 eller liknande, så går de nästan lika bra. Poängen är väl att det inte görs så mycket grejer till de mopederna idag, men att det däremot görs till de nya. Utöver det så är de nya betydligt bättre när det kommer till ramar och bromsar. De väger säkert 10-20kg mindre. Men att de skulle vara så oerhört mycket enklare att få upp i 120km/h är inte sant.

Nja det vetetusan, tex Derbi Senda motorn är ju redan piggare original än mot exempelvis Honda MT motorn. Sedan finns ju de mesta av det där trimmet till Honda men dom gör bara runt 100knutar som max.

nomic
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1347
Member Since:
July 14, 2004
sp_UserOfflineSmall Offline
876547
April 21, 2005 - 10:28 am
sp_Permalink sp_Print

denstore wrote: [quote=whak][quote=denstore] Berätta för mig vad som har hänt på tvåtaktsfronten sedan 80-talet? Allvarligt talat så har utvecklingen på 2-taktsmotorer mer eller mindre stått still sedan de variabla avgasportarna kom.
Reed-ventiler kom redan på 70-talet, och man har vetat hur man optimerar avgassystem sedan 50-talet. Det enda som egentligen har utvecklats sedan mitten av 80-talet är tändbox-teknik och ställbara tändkurvor. Det ger inte 20km/h......

Så du menar att en kittad Derbi senda exempelvis drar jämt med en trimmad DTmx? Då skulle jag gärna vilja se en DT/MT med lika mycket klös som den härhttp://www.bktv.se/~a0133d/Tommies%20ProRace%20Senda.avi

Trimmad med följande.

Mk Pro race cylinder 70cc (Portad)
Mk Pro race vev
Mk Pro race Limited edition rör
Mk Pro race lameller och fjädrar
Keihin 28mm förgasare
Kundo reedhus med Boyesen läppar
Kundo insug
Denso iridiumstift
UNI luftfilter
C4 lager
Motorblocket Portat
mm.

Ja, jag menar att lägger du lika mycket trim i en MT5 eller liknande, så går de nästan lika bra. Poängen är väl att det inte görs så mycket grejer till de mopederna idag, men att det däremot görs till de nya. Utöver det så är de nya betydligt bättre när det kommer till ramar och bromsar. De väger säkert 10-20kg mindre. Men att de skulle vara så oerhört mycket enklare att få upp i 120km/h är inte sant.

Det sista håller jag med om, men haka inte upp dig på "120km/h" ... uppmätt och kontrollmätt så går min polares moppe 100 iallafall. (Och han har inte mycket trim) min går 65-70 utan trim.... och jag har en yamaha DT 91 🙂

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 300
Currently Browsing this Page:
4 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630
Posts: 1300967

 

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL