December 11, 2002
Hårdvaru forum? Pfff inte en chans...
Har tillgång till en lägenhet i Ischgl i Österrike och kan åka ner precis nääär som. Tänkte ifall det finns någon här på NH som är sugen på att hänga med ner någon gång i vinter?
Boendet blir ju "gratis" utöver de kostnader det blir för att ta sig ner och hem, käk och liftkort. Vill du/ni kröka så är det fritt fram, finns gott om uteliv här 🙂
Nära till St Anton också ifall man vill ha lite omväxling. Tar ca 30-35min att köra dit med bilen.
Får jag någon intressent? 😀
December 11, 2002
Mjo blir bara jag som det ser ut nu, finns plats för totalt 4 pers(även om det trycker lite på komforten då, 3 pers går kalas däremot). Inga probs om du drar med dig en polare mao.
Trevligt att du bor i lund, då blire ju nära 😀
Kolla ischgl.com så kan du få en ungefärlig uppfattning om stället.
September 12, 2001
Joni wrote: Hårdvaru forum? Pfff inte en chans...
Har tillgång till en lägenhet i Ischgl i Österrike och kan åka ner precis nääär som. Tänkte ifall det finns någon här på NH som är sugen på att hänga med ner någon gång i vinter?
Boendet blir ju "gratis" utöver de kostnader det blir för att ta sig ner och hem, käk och liftkort. Vill du/ni kröka så är det fritt fram, finns gott om uteliv här 🙂Nära till St Anton också ifall man vill ha lite omväxling. Tar ca 30-35min att köra dit med bilen.
Får jag någon intressent? 😀
Gaahhhh....om jag inte hade skiftjobbet och så pass långt att åka ner till Lund så hade jag lätt hakat på.
Det där är trakter jag känner till mycket väl. *känner nostalgin flöda*
April 14, 2002
skiroy wrote: Gaahhhh....om jag inte hade skiftjobbet och så pass långt att åka ner till Lund så hade jag lätt hakat på.
Det där är trakter jag känner till mycket väl. *känner nostalgin flöda*
Hur ska du kunna åka till Alperna om du tycker att det är långt till Skåne? :bok:
December 11, 2002
Json_81 wrote: Vad är kostnader för resa och liftkort på ett ungefär då?
Liftkort är beroende på hur länge du vill åka. 7 Dagar kostar 211,50€.
Resan dit går på ungefär 3500kr(från lund, räkna på vad det kostar för er att ta er till lund också). Dela det på hur många man åker.
Priser finns på ischgl.com ifall du vill se liftkorts priser för längre/kortare perioder.
*edit* Hade ju varit lite kung om du följt med skidan 😀 *edit*
September 12, 2001
Joni wrote: *edit* Hade ju varit lite kung om du följt med skidan 😀 *edit*
Ja jag skulle gärna hakat på men att ta mig ner till Lund är i mastigaste laget.
Det är väldigt mycket enklare att ansluta via Stockholm och sedan ner till Alperna. Det är en bit att åka till Lund när man som jag bor i Piteå. 🙂
Visst...det går flyg men det spricker ändå på grund av mitt skiftjobb. 🙁
1 Guest(s)