November 16, 2003
Tjo,
eftersom jag är helt tom på idéer tänkte jag be er om lite tips ^_^.
Jag & min flickvän har nu snart varit tillsammans tre månader.
Jag hade tänkt fixa något fint på "tre-månaders-dagen" (en lördag) men som sagt, lite slut på tankar.
Vi bor nära Göteborg, dock kanske inte ekonomin är den bästa (inga dyra restauranter please ^^').
Tack på förhand!
-Robin
Överraska med en god middag kanske?
Typ snyggt dukat med levande ljus och sånt skit.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
September 27, 2005
Jag hade satsat på någon "händelse" snarare än en sak. De som föreslagits är bra 😛
Ett alternativ jag gillar är att fixa en grej, romantisk midag, konsert etc. och så dessutom ge någon lite rolig present. Inget dyrt, bara något litet roligt fyndigt så man har något minne att komma ihåg den (förhoppingsivs) fantastiska kvällen med 😉
September 27, 2005
Marcan- wrote: Analsex? 🙄
Hade det föreslagits? Missade jag 😉 Vet han att det är uppskattat så visst, jag skrev ju inget hur han skulle avsluta kvällen. Räknade med att RobinR fixade det själv. Han känner ju damen i fråga.
Han har ju fattat det där med kvalité framför kvantitet som så många har problem med!
July 18, 2003
Gillar du henne?`. Håll i henne hårt... Hade flickvän i 4 år och saknar det enormt mycket, kanske inte just henne i sig men en flicka som alltid är där.. börjar tro att det aldrig kommer komma någon ny.
Har ni gemensamma intressen? Det är a och o om det ska hålla i längden. Fixa en mysig hemmakväll med lite god (men lättlagad) mat, en bra film och en flaska vin. Gör inte för stor sak av 3 månaders dagen. En extra mysig hemmakväll uppskattas minst lika mycket!
Å intressen ja.. börja på någon aktivitet tillsammans, riktigt roligt att kunna umgås aktivt (utanför sängen alltså...)
// En lätt deprimerad kille, musik och levande ljus och nh..
January 13, 2003
DiDi wrote: En bukett RAM-minnen.
🙄
Varför sitter ilg@dd på DiDi´s användare?
January 22, 2006
beta wrote: Varför sitter ilg@dd på DiDi´s användare?
Precis vad jag oxå tänkte 😛
Nja, RAM-minnen är födelsedagspresenter typ.. I förhållanden är det lite mer av 1 år eller längre för att klämma till med det.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
1 Guest(s)