April 10, 2001
Japp är väl sant att de flesta på lunar mm. använder msn då det prackas på en så fort man bara slår igång burken.
Men vänder man sig till en lite annan kategori av användare så är det fortfarande icq och irq som gäller.
Personligen så anser jag att vill man mig något så får man kontakta mig på den kanal som finns tillgänglig 🙂 passar inte det så får det vara. 🙂
Att säga att det tagit över är väl att överdriva. har varit så att icq (med alla dess kloner) har mest användare. men sen kommer det nya "internetanvändare" som först blir pådyvlade M$N och sen inte har en aning om att annat finns och inte kan lära sig att använda klon eller hur man installerar icq. Vilket gör att vi andra måste installera dreten från MS för att kunna konversera med dessa mäniskor, hade inte det behövts och messenger-programmen kunde prata cross-over så hade det vart betydligt färre msn konton reggade idag
. Näee fram för fler kloner men framför allt
............ Våga Vägra MSN.
February 12, 2003
Nemen seriöst Peter?
Hej jag heter peter och jag tror på fullaste allvar att alla på lunar är omogna fjortisar!
Känns som om alla går med strömmarna:
"Hata MSN", Hata CS", "Hata Lunar" bara för skojs skull! Lika vettigt som att vara feminist! 😀
Någonsin funderat på om "fjortisarna" hatar "oss" "datornördar"?
Orka bry sig egentligen! Alla har olika åsikter men ibland går det till en överdrift faktiskt!
April 10, 2001
Aj fanken, trampade jag på en öm tå?
Jag tror inte jag någonstans i inlägget skrev att alla på lunar är omogna fjortisar, Jag har heller inte lagt in utryck som HATA, däremot VÄGRA, som har ett helt annat budskap, samtidigt passade jag även på att lägga fram en önskan om cross-over som gör att det passar för alla.
Tycker nog inte att du behöver bli så upprörd över så lite va?
February 12, 2003
När man disskutterar sånt här så spårar alltid disskutionen ur så jag hoppar ur här!
För att återgå till topic:
https://www.nordichardware.se/.....n+p%E5+msn
2 Guest(s)