July 27, 2002
Nikotinet är en kick som ger dig en stark känsla av välbehag och välmående. Det känns i hela kroppen, men framförallt i huvudet.
En effekt som Nikotin har, Toxikologiskt sett. Oftast så är detta marginellt, men är det någon som känner av effekten?
Jag röker inte, men jag kan vara BRA mycket deprimerad or what so ever och bli som en ny människa av Nikotin. Händer kanske 2-3 ggr per halvår.
Edit:
Det försvinner nog garanterat om man börjar röka regelbundet. 😛
January 15, 2004
festisMER wrote: Man vaknar på morgonen, tar en snus. Man käkar lite frulle, tar en snus, surfar lite, tar en snus, sedan borstar man tänderna. Efter det trycker man in en snus. Så fint asså 🙂 Efter det tar man en snus
Jag uppgraderade din rutin lite för att få fram min egen. 😛
*tar en snus*
March 1, 2004
Gulzebra wrote: [quote=festisMER]Man vaknar på morgonen, tar en snus. Man käkar lite frulle, tar en snus, surfar lite, tar en snus, sedan borstar man tänderna. Efter det trycker man in en snus. Så fint asså 🙂 Efter det tar man en snus
Jag uppgraderade din rutin lite för att få fram min egen. 😛
*tar en snus*
Hehehehe, nice 😉
Nämen det är grymt fint med snus:
När man vaknar.
Efter maten.
Efter man borstat tänderna.
Så jag tycker min combo är ganska fin 😛
January 15, 2004
festisMER wrote:
Hehehehe, nice 😉
När man vaknar.
Efter maten.
Ja men du skrev ju först att du bara tar en snus efter du gjort alla morgonrutiner, på tok för lite för mig. 😀
March 1, 2004
Gulzebra wrote: [quote=festisMER] Hehehehe, nice 😉
När man vaknar.
Efter maten.
Ja men du skrev ju först att du bara tar en snus efter du gjort alla morgonrutiner, på tok för lite för mig. 😀
Heh, men det blir liksom en fet combo. Man bygger upp muren. Eller hur man ska uttrycka det 🙂
January 15, 2004
Starscream wrote: [quote=festisMER] Hehehehe, nice 😉
När man vaknar.
Efter maten.
haha! låter inte alls bra 🙂
Om man får flika in.. är ju inga problem med det, dödar ju bara bakterier. 🙂 Har bara fått beröm av tandläkaren sen man började snusa, innan dess var det hål och grejor som gällde, inget jag saknar.
1 Guest(s)