July 19, 2001
Var det någon här som såg Dokument Utifrån som handlade om fundamentalistiska muslimer? Alltså.. Europa skulle fan vara bättre om alla länder var polisstater.. Muslimerna fixade äkta pass hur enkelt som helst med hjälp av kontakter på insidan och en kille tjänade 21 miljoner euro på knarksmuggling.. Även fast dom vägrar att dricka alkohol.. Jaja, denhär världen kommer fan gå åt helvete.. Man kan lika gärna spränga alla jävla länder i luften och börja från början med ett samhälle inriktat på vetenskap istället..
June 28, 2001
ehm, det är ju ingen som har sagt att det är muslimer som smuglar in det, utan att det var en muslim som gjorde det.
börja inte gnälla o tjafsa som fjollor nu, för det finns förjävla många trådar som går käpprätt åt helvete pga det.
själv såg jag sista halvtimman, visst var det skrämmande, och jag blev jävligt arg när jag såg hur dom använde kreditkort och lurade affärer osv.
sådant pack borde utvisas snabbt som bara fan.
och så klagade dom på att utrikesministern var rassist... godag yxskaft.
tur att alkolister inte är lika förda bakom ljuset som religösa.
har inte ni tjötat med A-lagare som alltid säjer sanningen och deras politiska synpunkter alltid stämmer överäns om hur det borde vara ?
July 19, 2001
Signovinces wrote: Du tror att muslimer är dom som mest smuglar in droger in i ett land ?. Tänk igen...
Fan vad jag är stolt över nyheterna idag.... errr... jag menar propagandan.
.... Har jag sagt det eller? Jag sade att dom vägrar att dricka alkohol men dom smugglar in droger för miljoner.
August 29, 2003
Tänk objektivt...
Tror du att muslimerna är dom enda som håller på med att blåsa människor etc ?. Tror du att Wallenberg har "rent mjöl i påsen" ?. En vecka sen trodde du säkert att 35-åringen var Lindhs mördare... undrar varför... kan det vara massmedian ?.
TÄNK EFTER en eller två gånger innan du säger något...
*edit*
Mind, du skrev detta...
"tur att alkolister inte är lika förda bakom ljuset som religösa."
VAD i HELA världen har alkoholism med religion att göra ?.
July 19, 2001
Signovinces wrote: Tänk objektivt...
Tror du att muslimerna är dom enda som håller på med att blåsa människor etc ?. Tror du att Wallenberg har "rent mjöl i påsen" ?. En vecka sen trodde du säkert att 35-åringen var Lindhs mördare... undrar varför... kan det vara massmedian ?.
TÄNK EFTER en eller två gånger innan du säger något...
*edit*
Mind, du skrev detta...
"tur att alkolister inte är lika förda bakom ljuset som religösa."VAD i HELA världen har alkoholism med religion att göra ?.
Vad fan snackar du om?? Det är helt emot deras religion att hålla på med sådant! Men det är helt OK att spränga ihjäl tusentals människor bara för att "gud" säger det..
August 29, 2003
Helix:
"Vad fan snackar du om?? Det är helt emot deras religion att hålla på med sådant! Men det är helt OK att spränga ihjäl tusentals människor bara för att "gud" säger det.."
Men det är helt ok för en supermakt som USA att döda civila och fängsla personer utan rättegång för att det är i "förbyggande" syfte ?. Vad menar du igentligen ?.
January 28, 2003
konstigt att brottlsligheten bland muslimska invandrare är så mycket högre än för andra grupper, frånsett dom från balkan-länderna givetvis...
tänk om vi skulle fåp en regering med lite stake som hade kunnat skärpa våra invandringsregler och integrerat alla som redan var här, + språkkrav osv...
August 20, 2001
MrWeizel wrote: konstigt att brottlsligheten bland muslimska invandrare är så mycket högre än för andra grupper, frånsett dom från balkan-länderna givetvis...
tänk om vi skulle fåp en regering med lite stake som hade kunnat skärpa våra invandringsregler och integrerat alla som redan var här, + språkkrav osv...
Brukar inte Bushen be till gud om att hans attacker ska ske på rätt sett... :cy:
July 19, 2001
Signovinces wrote: Helix:
"Vad fan snackar du om?? Det är helt emot deras religion att hålla på med sådant! Men det är helt OK att spränga ihjäl tusentals människor bara för att "gud" säger det.."Men det är helt ok för en supermakt som USA att döda civila och fängsla personer utan rättegång för att det är i "förbyggande" syfte ?. Vad menar du igentligen ?.
VAD FAN HAR USA MED DENHÄR TRÅDEN ATT GÖRA?
1 Guest(s)