September 12, 2001
Twelve wrote: Är det någon som ska dit?
Har en biljett men vette fan om det e så kul att gå själv..
Så om det e någon som ska dit, lust att göra sällskap?
Men dra åt helvete!
Är du så jävla K***d att du vill sponsa det jävla skitbandet så får du skylla dig själv!
Metallica...bandet som personifierar snikenheten själv...
Ok...dumheten visar sig när du blir rövknullad av bandet själv.
June 17, 2002
skiroy wrote: Men dra åt h*****e!
Är du så j**la K***d att du vill sponsa det j**la skitbandet så får du skylla dig själv!
Metallica...bandet som personifierar snikenheten själv...Ok...dumheten visar sig när du blir rövknullad av bandet själv.
Men nu e det ju så att dom gör jävligt bra musik. så man har ju inget val. =P
January 12, 2007
Är du så j**la K***d att du vill sponsa det j**la skitbandet så får du skylla dig själv!
Metallica...bandet som personifierar snikenheten själv...Ok...dumheten visar sig när du blir rövknullad av bandet själv.
Okej nått vettigt du ville tillföra 😛 ?
Nu vet jag ju inte vad du anser som bra musik men det kan du få hålla dig för dig själv..
Är det någo somn ska med eller vill ni fortfarande bara spamma denna tråd pga era syner på Metallica?
February 17, 2004
Bara för att de är emot fildelning?? Men det är ju flertal som är det, så då finns inte så många kvar...
Metallicas konsertet är bra skit. Var på en konsert i Scandinavium. Vi hade sittplatser. Framför mig stod 2 damer, pensionärer och headbangade (de var runt 70). Det kallar jag respekt!
Bästa Rockbandet=Live.
Bästa Smörpop=Lene Marlin
Bästa musik=Latino
För alla er med usel musiksmak, så att ni hamnar rätt!!!
1 Guest(s)