November 26, 2002
Ogrebeast wrote: [quote=Deadleg]Det närmsta jag har kommit ett instrument vore väll skinflöjt... 🙂
Min tanke när jag först såg trådrubriken: "Nu ska vi se om någon skrivit skinnflöjt."
Så förutsägbart
min tanke var att jag skulle skriva det om ingen annan skrivit det.
Men, vart blir bilderna av?
Spelar tyvärr ingenting heller, men jag skulle gärna lära mig lite gitarr.
July 19, 2001
Stjälv spelar jag synth.. Här är en bild på den (Yamaha CS2X)
http://user.tninet.se/~PQM321K.....P07597.JPG
October 7, 2002
1. Standardsvaret om du gått i musikskola för ganska många år sen: blockflöjt. Numera donerad till ingen alls, ligger hemma hos mina föräldrar...
2. Akustisk gitarr. Min första är donerad till lillasyster, min andra är en Alhambra Iberia, bild nedan.
3. Elgitarr, har en svart Samick.
4. Allmänt småklink på en synth modell "nästan-leksak" hemma hos mina föräldrar. Kan hjälpligt ta mig igenom enklare stycken på klaver med andra ord...
5. Min röst (har sjungit i kör en hel del).
6. Dator #1 i signaturen, som fått ersätta mina föräldrars P2 400 för mitt skapande av elektronisk musik...
[Image Can Not Be Found]
October 7, 2002
Jiggly wrote: TERdON: Hur länge har du spelat? Vad spelar du för sorts musik, klassiskt? (med tanke på den akustiska)
BTW: Glömde att säga att jag har 2 nylon-akustiska gitarrer, 1 stål-akustisk och 2 el-gitarrer.
Spelade blockflöjt när jag gick i trean och fyran, började spela gitarr i femman. Efter det har jag hunnit med resten av mellanstadiet, högstadiet, gymnasiet, ett år jobba istället för plugga, samt två år på högskolan...
Det jag spelat mest är klassiskt, elgitarren skaffade jag mig bara för 1½ år sedan. Sedan har jag hållit på att komponera med datorn några år också...
February 21, 2003
Öwall wrote: [quote=Ogrebeast][quote=Deadleg]Det närmsta jag har kommit ett instrument vore väll skinflöjt... 🙂
Min tanke när jag först såg trådrubriken: "Nu ska vi se om någon skrivit skinnflöjt."
Så förutsägbart
Ja, precis! Kom igen nu Deadleg
July 9, 2003
Ogrebeast wrote: [quote=Öwall][quote=Ogrebeast][quote=Deadleg]Det närmsta jag har kommit ett instrument vore väll skinflöjt... 🙂
Så förutsägbart
Ja, precis! Kom igen nu Deadleg
räcker det inte att ni får min tatuerade röv i ansiktet genom min avatar????
September 30, 2003
September 30, 2003
November 28, 2002
jag spelar slagverk. har spelat sen trean eller fyran eller nått efter jag fick sluta med den där blockflöjten.
har spelat fram till nu (jag gick ut i våras) så det blir väl 8-9 år.
spelar mest trummor just nu men har spelat slagverk i några orkestrar 4-5 år.
just nu har jag ett par, i mitt tycke, riktigt fina premiertrummor men man skulle väl kunna tänka sig nått ludwig eller nått dw vore ju inte fel http://www.dwdrums.com/images/.....ar-Kit.jpg
2 Guest(s)