February 5, 2002
December 7, 2002
December 7, 2002
June 28, 2001
IronManTheBeast wrote: [quote=Mind]vad fasen är en curl stång ?
trodde curl var när man hiva iväg en stensak på is, men där har man ju bara soppeborstar.
suttit lite för mycket framför datorn???
neeej då :bgrin:
har bara Noll motivering att göra nått annat,
normalt skulle jag tagit upp detta i Min Egna tråd, som skidroy lr hur mäniskan stavar sitt nick inte hadde låst tråden. :arg:
(se sign)
igentligen skulle jag vilja bli en racerförare av något slag.
men det är dyrt och jag har inte råd med en bil och vill inte riskera livet på farsans bil och massa andra nötter som springer på vägarna .
mitt dagliga vardagsnöje är att ta morsans supersletna 740 med ca 70 hästar kvar under huven och slira lite i kurvorna när det är snö ute.
February 5, 2002
December 7, 2002
February 5, 2002
chrippaz wrote: [quote=.:: SiGGE ::.]Tack för svaren.
Har cyckelringen inte bara cyckel produckter (du tänker väll inte på ett syckelstyre 🙂 ) ?
Tog ett tag att förstå.
Cykel, produkter och cykelstyre, tänkte bara ge ett tips för framtiden.
Visst, det blev några stavfel där. Men herre gud, detta är ingen slutuppsatts, så några error gör inget enligt mitt tycke. Jag tror jag talar för majoriteten av alla som skriver få olika forum, likt detta, att man skriver samtidigt som man tänker. Personligen så skriver jag ibland för fort för mitt eget bästa. Vad det kan innebära får du räkna ut själv 🙂
Nej jag tog inte illa vid mig gällande det du skrev. Vill bara påpeka att jag är rätt medveten om att det blir några stavfel här och där. Det är inget som upprör mig. Visserligen bör jag och andra dra der på hastigheten och läsa igenom vad vi skrivit, så att språket blir mer korrekt. Så viktigpettrar som du inte har något att påpeka (men då sitter du utan sysslor), hur skulle det vara ? (inget illa menat).
Vill ha sagt det att syftet inte är att skriva en så akademisk svenska som man kan, utan att dela med sig av information.
February 5, 2002
IronManTheBeast wrote: [quote=.:: SiGGE ::.]Tack för svaren.
Har cyckelringen inte bara cyckel produckter (du tänker väll inte på ett syckelstyre 🙂 ) ?
nejdå, dom har det med... "pumpargrejor", cykelmasiker, cycklar, löpband, lite olika träningsredskap å inlines å skridskor mm. mm.
OK, där ser man 🙂 .
Har aldrig varit inne i deras butik (som du säkerligen har räknat ut vid det här laget).
Vet du om dom har någon hemsida ?
December 7, 2002
http://www.cykelringen.se/ tror jag.... nu såhär till nyår har dom fyrverkerier me...
February 5, 2002
IronManTheBeast, Tackar.
boogey wrote: 198:- kostade curlstången... är det den där böjda stången...???
har egentligen ingen anledning att fråga men jag är beroende av allmänkunskap... 🙄
Japp det är den, tycker den var ruskigt billig.
Varför jag behöver en sådan (om du undrar det med 🙂 ), är för att man skadar handlederna om man kör med en vanligt skivstång i "pullover triceps press" övningen.
February 1, 2002
.:: SiGGE ::. wrote: IronManTheBeast, Tackar.
[quote=boogey]198:- kostade curlstången... är det den där böjda stången...???
har egentligen ingen anledning att fråga men jag är beroende av allmänkunskap... 🙄
Japp det är den, tycker den var ruskigt billig.
Varför jag behöver en sådan (om du undrar det med 🙂 ), är för att man skadar handlederna om man kör med en vanligt skivstång i "pullover triceps press" övningen.
jag får en knäckande känsla i handlederna när jag kör med curlstången, men inte med vanlig skivstång.. helskumt..
February 5, 2002
Starscream wrote: [jag får en knäckande känsla i handlederna när jag kör med curlstången, men inte med vanlig skivstång.. helskumt..
Det där är dessvärre inget jag kan svara på. Men pröva forumet på http://www.bk-sportsmag.se/ (fick just nys på det ).
1 Guest(s)