May 10, 2002
Hallå i natten, nu sitter man i mörkret och tankarna börjar snurra bort mot sjukare och sjukare grejer. Jag kom osökt in på amputationer och vad som händer med delarna av kroppen man ibland är tvungen att avlägsna.
Säg man tappar benet i en bilolycka, benet blir så illa skadat att man måste operera bort det. Det blir ju en hel massa ben och fot kvar och det är ju inget man brukar se ligga begravda på kyrkogårdar, på soptippar eller i matprodukter. Vafan händer med det överblivna kroppsdelarna som separeras dagligen från människor över hela världen?
Nu ska jag försöka sova snart. :cy:
May 10, 2002
Delph1 wrote: [quote=MoparPower]Vad jag vet så eldas sånt upp, förr gjordes det (iaf i jönne, lite större sjukhus) på sjukhuset. Nu går det väl som bioavfall till sakab?
Aye, beror nog lite på vad det är dock, men "mycket" delar fick vi ta emot.
//Andreas
vad gör man med kroppsdelarna där då? klonforskning? djävulsdyrkan? :bok:
September 12, 2001
abishai wrote: [quote=Delph1][quote=MoparPower]Vad jag vet så eldas sånt upp, förr gjordes det (iaf i jönne, lite större sjukhus) på sjukhuset. Nu går det väl som bioavfall till sakab?
//Andreas
Nej nej...inget sådant slöseri.
Köttsoppa !
November 27, 2003
skiroy wrote: [quote=abishai][quote=Delph1][quote=MoparPower]Vad jag vet så eldas sånt upp, förr gjordes det (iaf i jönne, lite större sjukhus) på sjukhuset. Nu går det väl som bioavfall till sakab?
//Andreas
Köttsoppa !
Jag tog med mig egen mat om man säger så 😉
//Andreas
August 11, 2002
skiroy wrote: [quote=abishai][quote=Delph1][quote=MoparPower]Vad jag vet så eldas sånt upp, förr gjordes det (iaf i jönne, lite större sjukhus) på sjukhuset. Nu går det väl som bioavfall till sakab?
//Andreas
Köttsoppa !
Skiroy är en mycket sjuk man! 😀
May 10, 2002
Nä det här är på tok för stort ämne för att vara i ett internetforum verkar det som.
Det får bli en bok, "Benet - Från bäcken till graven.", där jag reder ut hela processen och avslöjar alla skandaler och myter. Även en intervju med Ludmila Enqvist är planerad. Sen säljer jag rättigheterna till filmatiseringen och det får bli en Beck-film, men med Gunvald som ensam huvudperson efter han fått sparken som polis - lite som Nalle Puh filmerna om Nasse och Tiger. Han får jobba som badvakt som extraknäcker som kirurg, en badvakt som visste för mycket. Nu bekämpar han brott på sina egna villkor. Sen när Hollywood får höra om den här så säljs den dit, jag får den större delen av pengarna då också, då får den heta "The Decapitator - Beachpatrol". Kanske Matt Damon får spela rollen som badvakt/kirurgen medans Robert DeNiro spelar den galna Dr.Heinz som tar kroppsdelar från människor och för att tillverka en superarmé av Frankenstein-liknande zombies, tränade för att döda. Men filmerna måste ju ha en kvinnlighuvudroll annars får man väl femenisterna efter sig.. Kattis Ahlström och Jennifer Lopez, svenska respekive Hollywood-produktionen. De är dom enda i hela världen som tror på Persbrandt/Damon och i slutet är det en stor fightscen lik den i lotr-rotk fast med zombies och cirkusdjur.
Vad tror ni, har jag blivit galen?
1 Guest(s)