January 17, 2002
Jag har en ny sysselsättning! Att sitta i min stresslessfotölj med en kopp kaffe och lyssna på alla de där låtarna som får det att rysa uppefter ryggen på mig, på natten tills jag somnar. Så jäkla skönt! Gjort det hela helgen! Tycker redan att det varit enklare att stiga upp och vakna!
Vad ni behöver för att börja denna utmärkta kur:
En mycket skön fotölj
En MP3 spelare laddad med (Passar på att smyga in lite reklam):
Iced Earth - Dantes inferno
Iced Earth - Desert rain
Bolt Thrower - 7th Offensive
Motörhead - Dont let daddy kiss me
Cradle of Filth - Her ghost in the fog
Rammstein - Dalai Lama
Rammstein - Keine lust
Demons & Wizards (Iced earth & Blind guardian) - Path of glory
Nocturnal Rites - The sign
En stor kopp Cappuccino
Ta på dig nått mjukt, sätt dig ner och luta dig bakåt och börja njutningen med Dantes inferno, du kommer att sova som en gris. I know i do! Somna med musiken på också! Det kommer att göra underverk...
Nu tror jag att jag ska börja dra mig åt fotöljen... :z:
March 5, 2002
Mind wrote: [quote=Fackamato]heh
jag har somnat in till Iron Maiden i snart 2 års tid... aldrig en natt utan hörlurar 🙂
inte bra för hörseln, den måste vila som allt annat.
🙂
jag har rätt låg volym så det inte stör insomningsprocessen + att jag har timer på receivern på en timma 🙂
May 17, 2002
.doedels wrote: Jag somnar alltid med tvn på men jag har alltid för j**la svårt för att koncentrera mig att blunda...
det där problemet hade jag innan jag gjorde lumpen. Innan jag ryckte in så somnade jag till tv´n varje kväll, om jag inte hade någon tv så kunde jag knappt somna. Nu när jag krigat klart och blivit avvand från detta så tycker jag det är gött att slippa somna till något, nu vill jag ha det tyst och mörkt, fast det är inget krav.
edit: nu så ryker jag inte längre..
June 20, 2002
ELIS wrote: hmm... lite dumt att ha kaffe i handen om menigen är att man ska sova.
Morsan dricker en kopp kaffe precis innan hon lägger sig, och hon är en sån där som kan somna på en tvättlina, så henne har det inte skadat. 🙂
Var det just att man har den i handen du syftade på så går det ju faktiskt att ställa ner den.
1 Guest(s)