February 21, 2004
OK, efter att ha läst om min mening inser jag att den kan misstolkas. Med att pr0n:a menar jag att rulla runt i sängen med flickvännen, inget annat.[/quote
Finns inget bättre sätt att somna på
June 28, 2001
boogey wrote: [quote=ELIS]hmm... lite dumt att ha kaffe i handen om menigen är att man ska sova.
Morsan dricker en kopp kaffe precis innan hon lägger sig, och hon är en sån där som kan somna på en tvättlina, så henne har det inte skadat. 🙂
Var det just att man har den i handen du syftade på så går det ju faktiskt att ställa ner den.
mjo men kaffe kan oftast ha en tvärtimot effekt, är man väldigt trött och tar en kaffe så blir man oftare tröttare, därför bör man alltid röra lite på sig vid kaffetiden så att kroppen vaknar till.
en Kaffeexpert har förklarat detta för mig :blink:
November 27, 2003
Mind wrote: mjo men kaffe kan oftast ha en tvärtimot effekt, är man väldigt trött och tar en kaffe så blir man oftare tröttare, därför bör man alltid röra lite på sig vid kaffetiden så att kroppen vaknar till.
en Kaffeexpert har förklarat detta för mig :blink:
Jo, koffein är en drog som så många andra som ger en förhöjande effekt först men sedan sänker en ännu lägre. 😉
//Andreas
3 Guest(s)