July 21, 2001
On 2001-09-27 22:47, Affix wrote:
, yezz vilken duskission jag fick igång.
tss, du är en wannabe-diskussions-startare
fråga nån på sweclockers hur många diskussioner jag fick igång där igentligen och så många som avvek från ämnet så att de blev låsta.. kul var det iaf, synd bara att jag fick vara skyldig för att annat folk spårade ut, men men
//Christian
September 12, 2001
On 2001-09-28 00:03, Slampa wrote:
On 2001-09-27 22:47, Affix wrote:
, yezz vilken duskission jag fick igång.
tss, du är en wannabe-diskussions-startare
fråga nån på sweclockers hur många diskussioner jag fick igång där igentligen och så många som avvek från ämnet så att de blev låsta.. kul var det iaf, synd bara att jag fick vara skyldig för att annat folk spårade ut, men men
//Christian
Skryt,skryt,skryt... skojar...
September 20, 2001
On 2001-09-29 23:03, skiroy wrote:
On 2001-09-29 23:01, Sharok wrote:
Nu kan jag inte hålla mig längre....... FROLIC vad kan du med datorer?!Hihi..kanske mer än du tror 😀
Nämen hon kan vara väääldigt bra.. Ehh.. Men mer troligt e det att hon e en såna dära jag-fick-problem-med-datorn-så-jag-behöver-hjälp-att-fixa-den-så-att-farsan-inte-blir-sur...
Hur gammal e hon egentligen?
September 12, 2001
On 2001-09-29 23:31, Sharok wrote:
E du tjej?? Nu lurade du mig 🙁Men iaf. Joo det har du rätt i, men det är inte ofta man ser,hör eller känner tjejer vill LÄRA sig. Alltså det finns tjejer som vill lära sig typ hur man surfar eller använder word men mer än så brukar det inte gå.
Tja..jag är inte tjej..men jag känner några tjejer som är jäkligt duktiga på datorer..pluggat system o rubbet+lite till..
Dom smäller grabbarna på fingrarna..inget fel i det va?
1 Guest(s)