August 22, 2001
:bgrin:
September 12, 2001
Ja se...är det inte allas vår Rutger. 😀
Ligga mer ?
Jag vet inte riktigt måste jag säga, ett tag så hade denne man väldigt torrt i hans liv och något doppa var det aldrig på tal om.
Men efter allas vår Rutger joinade Skiroyismen så har framgångarna tydligen vänt vad gäller det andra könet. 😉 :)R
September 12, 2001
OOOOHHHHHH....chockerande bilder !
Varning utfärdas, kan vara känsliga bilder för känsliga personer !
Säg nu inte att jag varnade er....
January 28, 2003
Jag får påtryckningar att jag skulle skriva något katigt mot Rutger, vara taskig, hänga ut honom till allmänt åtlöje och göra att vi tillsammans skrattade åt honom. Skulle jag göra det, mot min tvillingsjäl? (På ett icke-bögigt vis, självklart)
ICKE att jag skall göra detta, denna gången skall jag inte falla för trycket och slå på den som redan ligger ner. Pöbeln skall inte få se att jag ansluter mig till dem, jag stödjer inte sånna här saker längre, jag är en ny människa. Fri från mina förra laster.
Men om man ser till händelseutvecklingen, så får jag väl ändå sammanfatta historien lite kort, om varför jag inte skall kasta några stenar. Det började en sen kväll för ganska många år sedan. Rutger var på en karaokebar, något överförfriskad av två jästa lättöl. Hade han insett då vad som skulle bli följden, hade han nog aldrig äntrat scenen. Att hans scenspråk dessutom skar sig markant mot låtvalet, "Lady in red", kan ingen ha missat.
[Image Can Not Be Found]
Nu, flera år senare, någonstans i mitten av södra Skåne, hittade jag Rutger en tidig julimorgon. Det var ganska kallt, det regnade i omgångar, och ingen annan verkade ansluta till festen. På grund av denna bild, har du mitt eviga stöd, Rutger.
[Image Can Not Be Found]
February 21, 2003
Detta är inte Ogrebeast/Daniel Ögren, utan hans juridiska ombud som företräder honom i hans namn.
Ogrebeast gör gällande att...
1. ...han inte har något samröre med den kommunistiska serien "FC Z" eller dess produktionsbolag.
2. ...han inte har något samröre med skiroyismen i sig eller dess avknoppningar NFP (Nationell Front mot Pepsi) och föreningen VSH (Våga Stanna Hemma).
3. ...han INTE bär några likheter med personen som figurerar på bilden. Om så vore fallet hade Ogrebeast bott i ett rävgryt för att slippa se dagens ljus.
4. ...han faktiskt får oanständiga förslag av unga tjejer, men det är priset de anger för sina tjänster som är skrämmande.
5. ...han hyser inget agg mot postare i denna tråd, men han nämnde nåt om en turné Piteå-Örebro-Lund...och en yxa var inblandad.
Slut pressmeddelande.
August 22, 2001
Mean Machine wrote: Hahaha, interesting...
Vaniljflickan: Well... Jag kan väl påpeka att jag med största sannolikhet tillhör en majoritet som vill att han ska vara mindre än 98% naken. 😉
Sen om du vill se honom naken får det självfallet stå för dig.
Nja, jag vill nog hellre se de två nya sidorna de pratar om i artikeln.
2 Guest(s)