August 11, 2001
ja döpte min aptiva till dumjävel, och istället för att slå sönder en flaska eller hälla vatten på den sparkade ja te den i sidan..... (fungerar endast om du har en aptiva) ha't bra!
32 MB nvida geforce 2 mx, 40 Gb hd, 56 k modem V.90
Den gamla: IBM Aptiva.120@133MHz, 72mb ram, 4mb gb grafik, 6 gb hd....
[ Detta Inlägg ändrades av: zibbez den 2002-04-01 19:50 ]
December 15, 2001
Vad sägs om:
"My precious... My love..."
Och när den hänger sig:
"Nooooo!.... Losssst it!"
😛
Ne, man benämner datorer vid deras nuvarande klockfrekvens(om de är pentium eller nyare, och ej av samma klockfrekvens), i MHz: 1200:an, 500:an... "486:an" ska alltid finnas, eller snarlik... Jag gör iaf det
Annars kan man benämna dom "nydatorn", "gammdatorn" eller bara "datorn"(om man bara har en)
Har man fler än två, som man använder, så blir det ju såklart lite svårare... Men är en av dem en router el. dyl., så kan man ju bara kalla den "routern"
July 18, 2001
On 2002-04-01 23:51, Härdin wrote:
Vad sägs om:"My precious... My love..."
Och när den hänger sig:
😛
Ne, man benämner datorer vid deras nuvarande klockfrekvens(om de är pentium eller nyare, och ej av samma klockfrekvens), i MHz: 1200:an, 500:an... "486:an" ska alltid finnas, eller snarlik... Jag gör iaf det
Annars kan man benämna dom "nydatorn", "gammdatorn" eller bara "datorn"(om man bara har en)
Har man fler än två, som man använder, så blir det ju såklart lite svårare... Men är en av dem en router el. dyl., så kan man ju bara kalla den "routern"
Mycket påhittigt!!
September 8, 2001
On 2002-04-01 23:51, Härdin wrote:
Vad sägs om:"My precious... My love..."
Och när den hänger sig:
😛
Oj, det ligger en hel vetenskap bakom det där med datorn namn ser jag nu. Puh!
1 Guest(s)