April 24, 2007
Nevil wrote: Hmm.. Har också gått i tankar på o byta namn.. Men bara efternanm.. Mitt förnamn är som Tyrfings (Patrik) Men vill byta från Danielsson till Jonsson då jag hette det innan mor o far gifte sig.. Har hört att man får byta till ena förälderns barndomsnamn gratis.. Men har inte hittat nån info om de.. Nån här som vet kanske?..
stämmer 😎
March 5, 2002
Tyrfing wrote: Mitt nuvarande namn är det inget fel på, det är inte anledningen att jag vill byta (tilltals namnet är Patrik om du undrar) dock så vill jag ha ett mer unikt namn och jag gillar Morbid (med engelskt utal) då det är både beskrivande samt så gillar jag hur det låter.
Jag är bara just nu irriterad på Sveriges kränkande behandling med att tro sig veta bättre vad jag vill heta än vad jag själv gör.
http://www.nvnews.net/vbulleti.....p?t=114319
Varning för nötter dock!
October 1, 2007
Tyrfing wrote: Hur går man till väga för att fullständigt byta ut sitt namn i svergie?
Vill nämnligen byta båda för och efternamn i ett.
Någon som har erfarenhet av det hela?
Kostnad:
Ett namnbyte är helt och hållet avgiftsfritt.
Det är gratis.
Men det kostar bara om du ska byta namn ännu engång.
Utförande:
Som sagt tidigare, du skriver bara på någon blankett från skatteverkets hemsida som går att ladda hem och skickar in det.
OBS!
Du får inte ha ett efternamn som redan finns/är registrerad. Du är tvungen att hitta på ett efternamn.
May 17, 2002
Kan du inte göra revolt mot världen på något annat, lite mer spektakulärt sett,.,, tex bosätta dig under vattenytan i din egensydda undervattenskokong samtidigt som du påstår att du är en uggla som bara språkar serbokratiska med spansk brytning samt att du från och med nu enbart kommer att ängna dig åt att leta efter dolda meddelanden och konspirationsteorier i telefonkatalogen för Örebro län med omnejd...
Fast det är bara bara min högst personliga tanke, ta inte illa upp, jag har bara ytterst tråkigt mitt ute på nordsjön ombord på asfaltstankern Pandion
September 12, 2001
Krqagyzzz wrote: Kan du inte göra revolt mot världen på något annat, lite mer spektakulärt sett,.,, tex bosätta dig under vattenytan i din egensydda undervattenskokong samtidigt som du påstår att du är en uggla som bara språkar serbokratiska med spansk brytning samt att du från och med nu enbart kommer att ängna dig åt att leta efter dolda meddelanden och konspirationsteorier i telefonkatalogen för Örebro län med omnejd...
Fast det är bara bara min högst personliga tanke, ta inte illa upp, jag har bara ytterst tråkigt mitt ute på nordsjön ombord på asfaltstankern Pandion
:)R
Störtskönt inlägg! :)R
September 27, 2005
Krqagyzzz wrote: Kan du inte göra revolt mot världen på något annat, lite mer spektakulärt sett,.,, tex bosätta dig under vattenytan i din egensydda undervattenskokong samtidigt som du påstår att du är en uggla som bara språkar serbokratiska med spansk brytning samt att du från och med nu enbart kommer att ängna dig åt att leta efter dolda meddelanden och konspirationsteorier i telefonkatalogen för Örebro län med omnejd...
DET är unikt!
EDIT: Amerikanarna var ju bara lite sjuka... Den totalitära fascistiska tyrannistaten Sverige FTW! XD
May 17, 2002
ojdå wrote: DET är unikt!
EDIT: Amerikanarna var ju bara lite sjuka... Den totalitära fascistiska tyrannistaten Sverige FTW! XD
Jag tror att alla tandläkare i smyg sätter in spårsändare istället för amalgam i gamla tanters tänder, detta bara för att kunna registrera hur långsamt de står i köer i matvaruaffärer... Men det är bara en liten teori jag har...
February 3, 2003
Krqagyzzz wrote: Jag tror att alla tandläkare i smyg sätter in spårsändare istället för amalgam i gamla tanters tänder, detta bara för att kunna registrera hur långsamt de står i köer i matvaruaffärer... Men det är bara en liten teori jag har...
Om det är sådant man funderar på när man ligger ute till havs så frågar jag: Vart skriver jag in mig?
1 Guest(s)