November 4, 2001
Blir så jävla trött när man ser tråd efter tråd där folk beskriver hur dom har blivit lurade osv gällande köp/sälj... av saker.
Skulle man inte kunna upprätta ett register över "kända" persooner som hållder på med detta?
Vet inte om man får namnge folk så där man "nicket" kan man ju skriva upp...
Detta kan man sedan kolla på innan man köper/säljer något, on manmet är med på listan kanske man ska dra sig en funderare.
November 10, 2002
SuperNova wrote: ledsen för flera trådar... ie dampade sig trode inte det fungerade men efter ett tag så vipps 4 st.. sorry... (kan inte ta bort dem då folk har svarat)
förklara hur IE kan få damp tack..
"DAMP är en förkortning av Dysfunktion i fråga om Aktivitetskontroll och uppmärksamhet, Motorik-kontroll och Perception eller på engelska Deficits in Attention, Motor control and Perception. Gillberg (1996) menar att DAMP är ett av våra verkligt stora folkhälsoproblemen och att det föreligger allvarlig risk för psykisk och social felutveckling om diagnosen inte ställs och hjälp inte ges."
http://user.tninet.se/~fxg297r.....p_damp.htm <-- Läs mer där Finns andra ord man kan använda istället.
August 21, 2001
Mind wrote: heh, ska vi inte slänga upp en åsiktsregistreringsdel oxå
(puh långt ord)
vi sätter ihop en lista som man ska svara på varje punkt vart man står i frågan,
kommunist ? JA / NEJ / IBLAND : Nej
krimminell ? JA / NEJ / IBLAND : Iblandosv
Garfz svarar plikttroget.
kommunist ? JA / NEJ / IBLAND :Mer kommunist än nazist ivarjefall
krimminell ? JA / NEJ / IBLAND :Varjedag enligt lagboken, men aldrig moraliskt.
August 22, 2005
Mind wrote: heh, ska vi inte slänga upp en åsiktsregistreringsdel oxå
(puh långt ord)
vi sätter ihop en lista som man ska svara på varje punkt vart man står i frågan,
Kommunist? Absolut inte, mest avskyvärda jag kan tänka mig
kriminell? Jepps varje dag
August 21, 2001
Catstyle wrote: [quote=Mind]heh, ska vi inte slänga upp en åsiktsregistreringsdel oxå
(puh långt ord)
Kommunist? Absolut inte, mest avskyvärda jag kan tänka mig
kriminell? Jepps varje dag
det finns en kommunist i oss alla.. i både trista o balla, det finns en kommunist i oss alla.. nååågonstaaaans!! *fniss*
1 Guest(s)