November 27, 2003
whak wrote: [quote=Delph1] Gammalt skämt som cirkulerat. Ska se om jag kan hitta ursprunget.
Ska jag vara ärlig så har jag aldrig hört "skämtet" förrut.
Men jag ska komma ihåg det i framtiden.
Ok, nej då ingen fara på taket, det är nog bara en sån där sak man hör i bara farten och sen inte tänker mer på det.
//Andreas
April 30, 2005
April 30, 2005
November 29, 2003
DasDjungelmeister wrote: [quote=Starscream][quote=whak]Om du nu har tre katter så kan du namnge dem "jäst humle och malt" 🙂 så kan du ropa "öl" när du vill att alla ska komma sammtidigt.
vatten då :/
Öl utan vatten fattar du väll? 😀
Han hade bara 3katter han får väl skaffa fram en 4:e. :S
August 13, 2004
whak wrote: [quote=DasDjungelmeister][quote=Starscream][quote=whak]Om du nu har tre katter så kan du namnge dem "jäst humle och malt" 🙂 så kan du ropa "öl" när du vill att alla ska komma sammtidigt.
Nee jag har 4 katter titta på bilden igen . Du kanske missade den svarta längst till vänster.
March 10, 2002
wojt wrote: [quote=whak][quote=DasDjungelmeister][quote=Starscream][quote=whak]Om du nu har tre katter så kan du namnge dem "jäst humle och malt" 🙂 så kan du ropa "öl" när du vill att alla ska komma sammtidigt.
Nee jag har 4 katter titta på bilden igen . Du kanske missade den svarta längst till vänster.
Då är ju, Malt, Humle, Jäst och Vatten det ultimata. 😉
November 29, 2003
Dehman wrote: [quote=wojt][quote=whak][quote=DasDjungelmeister][quote=Starscream][quote=whak]Om du nu har tre katter så kan du namnge dem "jäst humle och malt" 🙂 så kan du ropa "öl" när du vill att alla ska komma sammtidigt.
Då är ju, Malt, Humle, Jäst och Vatten det ultimata. 😉
Ska jag vara ärlig så kollade jag aldrig på bilden då katter inte är mitt "favorit djur". Men om du har 4st katter så är som sagt, Humle Malt Jäst och Vatten det givna alternativet.
2 Guest(s)