October 31, 2003
Statsskulden ligger på ca 1350 miljarder fast alla länder har ju statsskuld till varandra och sig själva så det är inget att oroa sig för.( för full för att förklara). Det vi måste oroa oss för är att alla gamla goa wrestlig stjärnor dör av hjärtfel. jag ska skapa en fond när jag blir nykter
EDIT: såg att det5 handlade om bilar HAHAS dodgen kostar ingen skatt haha
June 20, 2002
Exakt som MoparPower säger så har det på någon vänster blivit så överdrivet allt som har med Sveriges statsskulder att göra.
Statsskulder är ett naturligt inslag i alla länders ekonomi, och numera har vi en ganska stabil ekonomi i övrigt, vilket vi inte hade i början av 90-talet när jag gissar att hela denna "hype" kring statsskulden började.
Var för övrigt inte höjningen av fordonsskatten en del i en skatteväxling?
May 23, 2002
boogey wrote:
Var för övrigt inte höjningen av fordonsskatten en del i en skatteväxling?
Deras skatteväxlingar är ju så underbara... "Sänk skatten på traktordiesel så höjer vi på gödningsmedel" Så jävla stört... Vad kommer nu? Höj bensinskatten så sänker vi avgifterna på cykeldäck???
June 18, 2001
Joni^ wrote: Varför är folk så j**la dumma och röstar på miljöpartiet det fattar jag inte?
Tsss...man kanske röstar på miljöpartiet för att man stödjer sådana här förslag. Om det är så, vore det dumma att rösta på ett parti som vill sänka skatterna.
Jag hoppas du förstår slutledningen. 🙄
July 4, 2003
fastbullit wrote: helt ok, måste hända förr eller senare för bensinanvändningen måste sluta, gaser och fusion är svaret på vad vi letar efter tror jag
Ja visst håller med. Men i vårat kära Sverige så tillåter inte regeringen forskning inom kärnkraft så då blir det rätt så svårt att komma på några lösningar.
HATA höjningar av skatter!
"There's no such thing as a free lunch"
"Because I am the Only Gay in the Village" - Little Britain
June 20, 2002
[Gamepredator wrote: Sulan]Alla som stödjer miljöparitet, ni vet att ni står för Sveriges sammanbrott också va? Miljöpartiet verkar aktivt för att indirekt få bort jord- och skogsbruket ifrån sverige... Att mista 15 - 20% av BNP tror jag inte Sverige har råd med...
Var det inte lögn, förnannad lögn och...
... procentsatser tagna totalt ur luften? 😕
Du vet väl att 123% av allt lidande i världen är en följd av Moderaternas politik?
May 23, 2002
boogey wrote: [quote=[Gamepredator] Sulan]Alla som stödjer miljöparitet, ni vet att ni står för Sveriges sammanbrott också va? Miljöpartiet verkar aktivt för att indirekt få bort jord- och skogsbruket ifrån sverige... Att mista 15 - 20% av BNP tror jag inte Sverige har råd med...
Var det inte lögn, förnannad lögn och...
... procentsatser tagna totalt ur luften? 😕
Du vet väl att 123% av allt lidande i världen är en följd av Moderaternas politik?
Räkna lite på vad jord och skog omsätter i Sverige och hur många personer det sysselsätter så är 15% inte en orimlig siffra...
2 Guest(s)