March 20, 2001
On 2001-08-23 18:38, Xezer wrote:
Jag bor inte alls skogen!!!
I denna stooora ort som jag bor har vi faktiskt officiellt fått tätortsbusstrafik...så det så...här går det nästan mest bussar i hela kommunen...och vidare kan jag tilläga att jag sörjer min cykel djupt...
Vaaaa... menar du att du fått både ADSL & buss jävlel närmare dig. än på väden efter bron 14km bort????????
June 3, 2001
vet hur det känns, har blivit av med över 10 cyklar dom senaste 12 åren.. :burn: :burn:
Har funderat på att sätta en mina i ramen, så när dom sätter sig så sprängs sadlen upp i magen på cykeltjuvahelvetet!
Ett tips är att märka ALLA delar med ditt person nr, det är så att dom slaktar cykeln för delarnas skull. Dessa går att sälja utan att spåras..
Ta en cykel för 10 000kr.
Om dom säljer den hel får dom max 2000, i delar 4-5000kr
Så om du märker alla delar så blir cykeln värdelös i en tjuvs ögon.
En elektisk märkare brukar finnas och låna på försäkringsbolaget..
DÖD ÅT CYKELTJUVAR!
June 13, 2001
Om era cyklar blir stulna.....
FLYTTA INTE TILL KARLSKRONA!!!:.....
Den direkta anslutningen till polen (genom färja) gör att det varje år kommer minibuss-laster fulla med cyklar från hela blekinge (ibland har dom fått tag i mini-vans) och kör raider upperfån norra sverige och net till karlskrona...där dom med säkerhet kan ta sig hem utan att tullen (som är fruktansvärt underbemannad eller lat) inte kollar efter .......
2 Guest(s)