June 3, 2001
...har börjat få krämpor av allt datoranvändande? Har värk i höger skuldra, garanterat beroende på att man sitter med näven på musen 4-5h/dag. Dessutom så domnar skinkorna bort efter ett par timmar 😀 (Rejäla stolar kostar ju mer än en 100Gb HDD!)
Det sliter mer än vad man tror, statisk belastning har jag för mig att det kallas.
August 21, 2001
jag är tok-kär i min stol...
underbart dundersköön!
Totto vet hur jag dyrkar den..
tillber den varje kväll, tänder ljus runt omkring den och dansar magiska danser runt den...
till helgerna hymmar jag oxå på en sång som jag kommit på. Tänker dock inte sjunga den nu, för den e hemlig.
August 13, 2001
June 13, 2001
Melodi:Du kära gamla snickerbo.
Text : Kottetrance
Musik: Kottetrance
(I)
Du kära gamla dator-stol, va du e bra å ha,
När jag vill sitta ner å glo, framför datorn varje da'.
Ref: Datorstolen hoppfallera å datorstolen hoppfallerejj e bra å ha hoppfallera
(II)
Ditt knarr,ditt gnissel och din spak,de gör att man blir gla'
Ref: Datorstolen hoppfallera å datorstolen hoppfallerejj e bra å ha hoppfallera
Rep:Ref 2gg
Slut...
May 22, 2001
On 2001-09-03 17:58, kottetrance wrote:
Melodi:Du kära gamla snickerbo.
Text : Kottetrance
Musik: Kottetrance
(I)
När jag vill sitta ner å glo, framför datorn varje da'.Ref: Datorstolen hoppfallera å datorstolen hoppfallerejj e bra å ha hoppfallera
(II)
Ditt knarr,ditt gnissel och din spak,de gör att man blir gla'Ref: Datorstolen hoppfallera å datorstolen hoppfallerejj e bra å ha hoppfallera
Rep:Ref 2gg
Slut...
he he läcker sång,. 😀
Ja lite småont efter en 6-10 timmar får man väl men då är det bara att sträcka på sig i fem min,., Sen sätta sig ner igen.. 😛
sitter på en skön EFG-stol...
June 14, 2001
On 2001-09-02 20:58, totto wrote:
...har börjat få krämpor av allt datoranvändande? Har värk i höger skuldra, garanterat beroende på att man sitter med näven på musen 4-5h/dag. Dessutom så domnar skinkorna bort efter ett par timmar 😀 (Rejäla stolar kostar ju mer än en 100Gb HDD!)
Det sliter mer än vad man tror, statisk belastning har jag för mig att det kallas.
sitter du inte mer än 4- 5 h per dag?, jag sitter kanske det dubbla och känner itne det minsta på min stol som håller på att rasa sönder 😛
1 Guest(s)